Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Ha nem lennék, ki kellene találni...

2008.11.08. 19:11 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

 Hát valahogy úgy... vannak fura dolgaim asszem :D na lássuk a tegnapi napot... hát én úgy szeretem a pénteki napot, hogy csak na :) végül is elég gyorsan elment... behivattam egy gyerek hozzátartozóját, bár azt hiszem, hogy nem sokat értem el vele, mert azt vettem ki a nő szavaiból, hogy tök mindegy mit mondok... vannak érdekes emberek... nekem is vannak problémáim... mint mindenkinek... de ettől függetlenül nem értek egy-két embert... szóval meló után go a buszmeg. Nem azt mondom, hogy tanultam abból, hogy nem jön a busz, hanem tegnap mindenképp el kellett jönnöm, mert mentem a csini körmöm megcsináltatni. az én buszom ért oda előbb és a kényelmes buszomon utaztam kemény 10 percet :D ezután átszállás és hurrá indulás hazafelé... vagyis félúton még leszállás... vagyis :D nem teljesen így jött össze :D elindult a busz, a zene szól a fülemben és koncentrálok a szövegre... nagyon nagyon... és ekkor kapok észbe, hogy hopp itt nekem le kellett volna szállnom :D (a zene egyébként ez volt: Smile Of Hell:Királynő) a következő megállónál szálltam le és hívtam a nőcit, hogy bocsi, béna vagyok és kések :D Az utat végigröhögtem :D szóval aki látott, az elkönyvelt magának úgy, hogy nem vagyok rendes :D de most mit csináljak? Sírjak inkább? :D áááá nem :D szóval kicsit gyalogolnom kellett, de megérkeztem... és lett csini körmöcském :) ilyen ni: Aztán ott dekkoltam olyan 8-ig, mert akkorra végeztünk kb és úgy jöttel értem. Bár mondjuk kicsit variáltam, hogy milyen legyen... mert én japán betűset akarok mindenárom, de arra még kicsit várnom, kell de nem adom fel, mert az a kedvenc :P de szerintem így is csini lett :) vagyis nekem tök tetszik, a többi nem nagyon érdekel :D bár kár, hogy így csillog... ja és nem is ilyen rövid... csak annak látszik... de tényleg, de nem tudom, hogy miért látszik így kicsinek, mikor azért van hossza... optikai csalás :D:D:D na mindegy a lényeg az, hogy tetszik :) aztán este ahogy hazaértam pihi és alvás... hamar kidőltem. Nem tudom, hogy mi van mostanában, de tök fáradt vagyok... lehet az időjárás... mert most nem tudom mire fogni :D reggel már 6 után felébredtem és nem nagyon tudtam visszaaludni és csak forgolódtam :( ma kaját alkottam, meg feladatokat állítottam össze a gyerekeknek...annyira szar, hogy 4 osztályból jönnek és mindenki máshogy halad stb stb... de hát ez van... Ja a napköziben egyik kislány találta ezt ni. Annyira frankó a kis giliszta :D vagyis annyira nem kicsi, de tök jó... meg is örökítettem :D "a kis szerelmetes giliszta" :D ilyen képe sincs minden embernek :D :P Na azt hiszem, hogy mára ennyi... bedőlök az ágyba és alszok, mint egy kismaci, mert lassan nagyon igénylem ezt... és most kezdődik majd a jó téli alvás :D hehe :D de ez számomra még odébb van...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr62757591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: zene én szív köröm bénáskodás
süti beállítások módosítása