Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Olyan hideg vagy...

2009.11.08. 16:34 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

http://www.stemclubs.net/data/images/width170/ist2-4670064-hot-vs-cold-1735.jpg Tényleg az van, hogy mindennap tudnék írni valamit az adott napról, de mire idejutnék azt érzem, hogy baromi fáradt vagyok és inkább alszok...
Péntek: végre nem kellett korábban kelnem, ennek ellenére hajnalban felébredtem, de nem is tudom, hogy minek köszönhetően sikerült visszaaludnom és a telóra ébrednem. Aztán a suliban megirattam a már 1 hete beígért röpdolit, amiket este ki is javítottam, és hát nem sikerült valami hej de fényesen. Hát már baromira nem tudom, hogy mit tegyek, hogy tanuljanak. Persze ez már nem az én bajom, mert van aki állandóan tanul. Szóval beígértem, hogy 5 vagy 1. Ennek ellenére megsajnáltam őket, és adtam köztes jegyeket is. Bár lehet, hogy így nem ösztönzöm annyira őket? Lehet, de nem is akarok nagyon rossz átlagot nekik, hogy legalább ezt a tantárgyat szeressék... Egyik hatodikban volt egy kis vendégünk. Egy kis törpehörcsög. Aztán a napiba volt egy két gyerek, aki nagyon gyorsan ki tudja húzni a gyufát nálam. Eszméletlen, hogy mennyiere szemtelenek tudnak lenni, és az a szörnyű, hogy még el is mondják, hogy otthon is ilyenek és nem "kapnak ki" érte. Nem is a megverésről lenne szó, hanem a büntetésről, de hát az minek :( És ezek után mi "neveljünk"... Néha azt érzem, hogy a péntek egy egyik legnehezebb nap a hétből, pedig akkor még nem is sok gyerek marad ott.
Szombat: Meló egész délelőtt. Kb. 3 hét elteltével ismét taliztam Gabival. Őszintén már tényleg hiányzott. De kora reggel felkelni... hát valahogy jobban is el tudom képzelni néha a hétvégéket, de hát legalább terelem a gondolataim. Baromi fáradtnak érzem magam napok óta. Aztán jött Gabi, hogy "Na már megint ki bántott?" Hát engem aztán senki, persze ez is kamu volt, de hát nem kell mindenről mindenkinek tudnia. "Hát pedig olyan izé vagy..." Izé... Milyen? "Olyan hideg" Hát nem vagyok meleg... "Hát azt látom..." Pedig ha tudná, hogy miért van ez a távolságtartás... Pont pl miatta. De igen "hideg vagyok"... De hát na... nem ugorhatok a nyakába, pedig szivesen megtenném. Aztán szép lassan eltelt a délelőtt, és délután csináltam a sulis cuccaim. Egy egész délután ráment szinte egy heti órára, és még így sincs meg minden...
Ma: az ismételt meló után sincs lazítás, mert folytattam a sulis cuccokat. Pedig már pihennem kéne, de nem... Bár nem tudom hova tenni magam se, mert olyan semmihez sincs kedvem fíling van...


"A nem azt jelenti, hogy próbálkozz újra!"

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr241509364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én suli gyerekek érzelmek
süti beállítások módosítása