Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Végre kis nyugi...

2010.03.25. 21:09 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

A tegnapi nap hatására nem is kellett az ébresztő, mert magamtól ébredtem hajnalban. Azért jobb volt így, mert nem kellett olyan korán kelnem, mehettem picit később. Első órán még kis aktív próbáltam lenni a "kedvenc" osztályomban... Persze a fele kérdésre nem tudtam válaszolni, de mindegy, túléltem. Második órán már nem is strapáltam magam, kivittem őket az udvarra... Aztán itt szembesültem azzal, hogy a tegnapi szituból az üzenők nem kerültek haza... Fúúú erre megint bepöccentem. Aztán felhivattam az anyukát, aki már akkor úton volt, szerencsére. Hát miért ne pont becsöngetésre értek oda. Mert a kiscsajszi még iskolába sem jött, mert sírt, hogy nem akar jönni, mert osztályfőnökit is meg igazgatóit is kap... hát meg is érdemelné. De alapból ez a hülye szülő is mit csinál? Hagyja, hogy otthon maradjon a gyerek, mert persze ő a kis szerencsétlen ártatlan. Aztán elmesélem mi történt, jöttek azzal, hogy ő nem így hallotta... Mondok oké :D én meg telibe láttam :d akkor? Ki hazudik? Biztos én... Persze többen látták, többen mondták el ugyanúgy ahogy én, szóval tuti mi hazudunk. Aztán persze közölte az anyuka, hogy nem hiszi el, hogy állandóan velük van gond, pedig de... Nem írhatok be olyannak, aki nem csinál semmit, annak aki nem verekszik, aki tud rendesen viselkedni. Aztán a legnagyobb problémája az volt, hogy az iskolában nincs fegyelem. Nincs a faszt nincs. Csupán az ő kölykei basznak betartani ezeket. Mivel nincs semmi a kezünkben, így nem tudunk mit csinálni, de ha ő nem neveli meg akkor mi mit csináljunk? Sőőőt neveli őt, de a rosszra, meg ellenünk. Aztán az volt, hogy azt csinálja a gyerek, amit lát... Hát ja... Tőlem nem hiszem, hogy látta, hogy bárkinek is nekimegyek vagy legecizek bárkit is. Szóval igen látja meg hallja ez, innen is tanulja, csak hát ezek otthon vannak. Akkor mi a francért kell ezt ránkhárítani? Lehet magukba kéne már végre nézni és otthon keresni a problémát és nem benünk, vagy az iskolában. Aztán persze az lett a vége, hogy a kiscsaj nem jön többet hozzám, ami nagyon helyes, mert kínlódjanak otthon vele. Én veszem a fáradtságot arra, hogy a hülye kölykét felzárkóztassam még délután is, kiállok mellette, és itt van e... De a legnagyobb poén az volt, hogy a kiscsaj is elszólta magát, hogy nem úgy mesélte el, ahogy történt, de akkor miről beszélünk? Ha hazudik, akkor mi a faszért kell ebből ügyet csinálni? Rohadt szemét banda az egész...
Ezután egész nyugi volt ma délután. Olyan, mint amikor a vihar elment és nyugi van. Hát elment bizony és látható, hogy mindenki sokkal nyugodtabb. Na meg látnia kellett volna a szülőnek is meg a gyerekének is azt, hogy amikor a többiek megtudták, hogy nem jön ő a többet délután, akkor hogy újongtak, mert tényleg így volt, mert már ők is baromira unták azt, hogy velük is így beszél és bánt mindenkit. Aztán viszonylag gyorsan el is ment a délután. Hazafelé még beugrottam venni kaját a halaknak, mert azt írták nekem a fórumon, hogy nem egészséges mindig szúnyoglárvát adni nekik. Na hát bementem és adtak egyszer egy sügereknek való kaját, Malawimix-et, meg hoztam Cyclops-ot. Mindkettő fagyasztott. Mire hazaértem, kicsit kiolvadt, mert jó idő volt. Aztán nem akartam az egész kis kockát beadni nekik a mix-ből, de becsúszott. És láss csodát... Úgy örült a kicsi szivem :) még a félős hal is előjött és evett, és örömmel tapasztalom, hogy egyre többet van elől, és már nem fél annyira. :) Szóval viszonylag elég gyorsan elpusztították a kaját, én meg boldog voltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr491868914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: én gyerekek cigányok hiszti érzelmek cyclops malawimix sügerek
süti beállítások módosítása