Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Egymás hülyének nézése...

2010.04.21. 20:32 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Ismételten az jön, amikor aludhatnék, de nem tudok, mert ideg van a gyomromban. Pedig nem tudom, hogy mitől. Csupán nem jó érzés. Volt egy csomó időmi ndulásig, de feltaláltam magam. Ma túlságosan is hamar értem be a suliba, így nem úsztam meg a helyettesítést. Végül is nem volt gáz, mert a kiscsajok elszaladgáltak ott nekem egész tesi órán. Aztán jött a délutáni műszak, mert én már csak így hívom. Mindennapra tartogatnak valamit a kölykök. Tuti ez lehet a hobbijuk. Bár az enyémek mostanában javuló félben vannak. Az agrasszív kismalac gyerekünk megint hozta a formáját, mert az anyuka előtt próbálta rákenni egy másik gyerekre az ő hülyeségét. Persze az anyuka megint tett egy megjegyzést, de egyszer kibaszott szemét leszek és én fogok olyat mondani, hogy baromira nem fog tetszeni nekik. Rohadtul elegem van, hogy nem látja be, hogy az ő pici fia nem egy szent gyerek. Ki néz hülyének kit? Aztán már délutánra a fogam is szétment, de kaptam gyógyszert persze az se segített. Hazafele jövet mondták a buszon, hogy a fogfájásra nagyon jó a szegfűszeg, de komolyan... Gondoltam magamban, hogy oké... Szerintem tuti nem lesz jó. :D Itthon persze nem próbáltam ki, helyette a jól bevált Flectort vettem be, de előtte még megrohamoztam a gyomrom a frissen főtt sóskával. :D Mivel fáradt vagyok, így nincs túl sok említésre méltó...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr411940957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló suli gyerekek fogfájás agresszív szegfűszeg
süti beállítások módosítása