Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

A szerelem...

2010.02.09. 21:12 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

http://www.tutitippek.hu/blog/pics/valentin.jpg Mert a mai nap erről szólt szinte. Kezdjük az elején, ott hogy reggel fel kell kelni. Ez meg is történt, de már reggel el is ment a kedvem mindentől. Már viszonylag rég történt már ez, de reggel megint én voltam a hibás mindenért. Csak tudnám, hogy most vajon miért rajtam csattant minden és miért alakult ez a helyzet megint ki... Persze nem jöttem rá. Aztán a buszon jött megint az ellenőr, aki szokás szerint kötekedni szokott velem, de feltünően tök jó kedve volt, és a bérleteseket nem is zaklatta. Nem is értettem, hogy vajon miért tisztel meg azzal, hogy nem köt belém, és nem magyarázza el századjára is, hogy milyen bérlet kell, és én meg nem védem meg magam, hogy 3 különböző busszal utazok nap mint nap és nem fogok 3 bérletet venni. Szóval nem értettem, de legalább ezt "megúsztam". Aztán a várakozás a suliban... És go a gyerekek közé. Eleinte minden tök szokásosan ment, aztán mire a tanuláshoz értünk minden megváltozott. Persze kis kiabálással kezdtem, mert egyik gyerek tök szemtelen volt velem, de azt hiszem el jót tett, mert onnantól kezdve mindneki úgy dolgozott, mint a kisangyal. Én is tudtam így haladni a javításokkal és így többet is tudtam segíteni. Az a vicces, hogy a gyerekek nem igazán látják be, hogy ga így dolgoznak, akkor mindenkinek jobb és jobban tudunk haladni. De egyszer majdcsak oké lesz már minden. Aztán a legjobban annak örültem, hogy kemény 2 heti szenvedésembe került, hogy az új kissrác önállóan dolgozzon. Ma már ott tartottunk, hogy szinte hibátlan lett mindene. Már magában annak is örülök, hogy képes önállóan házit írni, mert legfőképpen ez a mostani célunk vele, mert otthon nem csinált soha házit. Aztán mivel hamar végeztünk, így hamar mehettünk játszani. Az udvaron meg elkezdtünk beszélgetni a nagyobbakkal. Mi is lett volna a téma, mint a szerelem? Kicsit csak lestem, mikor közölték, hogy ki kivel jár, mióta meg ilyenek. Olyan furi volt az ő szájukból ezt hallani. Aztán megnyugtattak, hogy semmi komoly nincs... :D Végülis még náluk azt jelenti a járás, hogy egymással játszanak egy csomót, meg volt hogy megfogták egymás kezét, de semmi több. Azért ez megnyugtató volt :D De olyan kis édesek voltak, mikor arról beszélgettek, hogy mit vesznek majd a "pasijuknak" Valentin napra. Hát ezen tök behaltam. Na meg simán elmagyarázták, hogy miért is kell ajándékot venni ilyenkor... Haláliak. A lényeg az, hogy éreztem, hogy tök ragaszkodnak hozzám, és hiába veszekszem rájuk annyit, azért szeretnek. Na jut eszembe a másik... Beszélgetünk, hogy miért nem jó a jégcsapokat dobálni. Erre reagálnak nekem a fiaim, hogy ők azért dobálják le fentről az ereszről, mert meg akarják előzni a balesetet. Na és innen jött az, hogy a kissrácnak eszébejutott, hogy szokott velem álmodni. Na gondoltam magamban, hogy ez nagyon jó lehet... :D Mondom ott is veszekedni szoktam rád?... "Néha..." :D:D:D Aztán folytatta: "A legjobb az volt, mikor bejött tanító néni a terembe és mindnekinek adott egy tízezrest..." :D Na szép... Mindenkinek adok pénzt... Nem vagyok én adományozó :D Ma ráadásul a nap is gyorsan eltelt...

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr191743959

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bálint, a birka! 2010.02.10. 12:07:37

Nemsokára megint itt van az az "ünnep", amit a leginkább a giccsgyártók várnak epekedve: ilyenkor ugyanis Bálint felvásárol több tonna piros szívecskét, neonszínű nyeles miniballont, ledszemű, gázolt pl...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én suli gyerekek
süti beállítások módosítása