Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Egy pénteki nap...

2008.07.11. 21:06 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Tegnap ahogy elkezdtem írni, pont aközben ment el a kedvem mindentől, így az addig írtakat egy az egyben töröltem... Tudom, hogy nem a legjobb megoldás, de ez van. Kicsit betalált valami. Na mindegy. Későn aludtam, korán keltem. Hát csak úgy egyszerűen kivetett az ágy reggelről. Igaz, hogy kelni akartam, de nem olyan korán. Felkeltem és neki is láttam az alkotásnak. Tegnap vásárolni voltam. Megvettem mindent, ami kellett és még tegnap megcsináltam az alapokat, így ma már könnyebb volt. Tegnap is egyszerre csináltam mindent, mint ma is. A neten rendeltem meg ezeket a cuccokat és még mindig semmi róla... Pedig pont úgy jött volna ki, hogy megérkezik és egy hetem van megcsinálni mindent... szóval szép nyugisan. Persze ebből semmi nem jött össze. Holnap mentem megvettem és nekikezdtem. Igazából az a poén, hogy mindennek kellene száradnia, de épp ez a szerencsém, hogy ma is tök meleg volt és így kb nyertem két napot, mármint a két nap száradást, szóval legalább az mellettem állt. Van ami még nincs megszáradva, de hát ez van :D Szóval holnap megyünk a rokonokhoz és visszük nekik a cuccokat. Mit is? Ezeket:

Hát ez a tálca nekem annyira nem tetszik, hogy az valami hihetetlen, anyám meg teljesen oda van érte... mondtam neki, hogy csinálok neki ilyet :DDD vagyis tálcát, de nem ezzel, mert a miénket már kitaláltam, hogy hogyan lesz :P De élőben azért szép... csak nem jön be nekem na.

Ez fakanáltartó... :DDD ez se nagyon tetszik... A sorrendben ez áll az utolsó helyen, mert ez nagyon kész... mondjuk élőben sokkal jobban néz ki az tény, mint így itt képen :D Csináltam már ezerszer szebbett is...

Konyharuha-tartó... Ez nagyon ott van... Ez az egyik, ami nagyon bejön nekem... Így képen nem látszódik, de ááááá. Nem sima barna, mert ahol a fa "megtörik", ott ilyen csillogós ezüst hatása van... Ááááá iszonyat jól néz ki és az a baj, hogy így képen ez nem élvezhető... :P

A kis kedvencem... zsepitartó... Tegnap úgy voltam vele, hogy ez ma nem is fog elkészülni, mert egyszerűen azt se tudtam, hogy mit kezdjek vele. A festéket nem tudtam úgy kikeverni... be is idegesedtem... de ma leültem és ez lett az eredménye... Ez tetszik a legjobban, de tényleg :) Ezt annyira megtartanám :(((( de nem lehet... el kell tudnom szakadni tőle... még reggelig van idő... :P

 

 

 

Tegnapi vásárlásom során vettem még gipszkiöntőket... Egyiken ilyen szakácsok meg szakácsnénik vannak... De ehhez az egyhez volt még csak türelmem... A másikon ilyen zöldségek... de szerintem tök jól lettek... :D nem tom nekem minden szar tetszik :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval az új mágnesek is mennek ajándékba. Az a helyzet, hogy például nálunk a hűtőn nincs is már hely :D már a páraelszívót is telepakoltam és még így is egy csomó mágnesünk van. Jól van na... nekem tetszenek és kész :D öcsikém szokta mondani "már megint minek ennyi szar???". Hát most a sok szarból semmi nem marad itthon :DD Szóval ezek mind mennek más hűtőit díszíteni... feltéve ha kirakják őket, mert ugye nem mindenkinek jön be minden... De hát holnap a reagálásból lejön majd a visszajelzés... MAx kidobják őket... de most, hogy nézem így képen annyira nem élvezhetőek :( pedig élőben... hmmm... vagy csak elfogult vagyok :DDD de anyámnak is tetszik... és ő aztán megmondja, ha szar valamelyik :D De jó, hogy van olyan ami nekem nem tetszik, de másnak igen, mert akkor nem fáj a szivem érte... :P Van amit annyira sajnálok, pedig tudok magamnak is csinálni bármit, de akkor mikor oda kell adni valamit, akkor az rossz. Olyan vagyok olyankor, mint egy kis ovis :DDD Na az alkotásokról ennyit...

Két napja a kicsi macskánk eltűnt :( kerestük kerestük, de semmi. Már tényleg hiányzott mindenkinek a kis hülye... Úgy volt, hogy majd keresünk neki gazdit, de nem kellett senkinek, így maradt nálunk. Erre eltűnik... Ma reggel mondták, hogy ki vitte el. Mert igen állítólag a ház előtt megfogta és elvitte :S de ez milyen már... kérje és viheti, de így... ráadásul olyan ember, aki saját magáról nem tud gondoskodni... bele se merek gondolni, mi lett volna szegény kismacsek sorsa... Hazajött apum beidegesedett mikor meghallotta ki vitte el és elment a fickóhoz. Persze ő sehol... visszamentek később és a szomszéd szólt, hogy átment hozzájuk, mert éhes volt. :( Szegénykém :( megfogták és hazajött :)))))) a kis dilisem újra itthon :)))) nem szeretem a macskákat, de tényleg, mert kutya párti vagyok... de ő már hiányzott. Olyan kis barátságos, és ezért vitte el az a ..... és simán kinézem belőle, hogy ha nincs más megeszi... vagy odaadja a kutyának... vagy mittom én... :SSSS

Délben ahogy pihentem... mert a derekam tök fájt... hát kicsi Anita olyan pózban festett megint, hogy az akkor úgy jó, de utána... szóval pihizés közben gondolkoztam... Ki is kell nekem? Nos szerintem az, mint mindenkinek. A tökéletes ember.... A tökéletes nekem annyiban nyilvánul meg, hogy mellettem álljon mindig, elfogadjon mindennel együtt, szeressen és hogy őszinte legyen... Na jó ezt mondhatnánk úgy, hogy ezek alap dolgok lennének. De nem. A mai világban már valahogy minden más, vagy csak az én elképzeléseim szárnyalnak túl mindent? Ezt nem hiszem. Szerintem hozzám hasonlóan mindenki vágyik a szépre, a jóra, na meg a pozitív szóra.... :P Csak nem kapjuk meg... Annyit gondolkoztam már ezen, hogy bennem van a hiba? Persze nem vagyok tökéletes... valakinek az leszek. Ha egy kapcsolatot nézünk, vagy egy barátságot is... mindig mindent megteszek és olyan ritka az, ha a sok dolog viszonozva van. Sokszor azt érzem, hogy de hülye vagyok, ezt miért kellett már megint, mert ezt soha nem kapom vissza... Észrevettem magamon, hogy mostanában a velem kapcsolatba kerülő embereknek meg kell felelniük bizonyos elvárásoknak. Talán így szelektálom őket?? Vagy nem tudom mi van. Keresem az igazit :P az én kicsi hercegem, aki nem tudom, hogy hol járhat most... lehet még meg se született? :D :D :D Most így tengek lengek az életben és egyszerűen nem tudom, hogy mi van... Na ez aztán az értelmes bejegyzés :D vissza se olvasom, mert tudom, hogy a vége egy összevisszaság. De van aki megérti... például én, mert én írtam, csak nehéz megfogalmazni :DDD Na ennyit mára.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr26564296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: alkotásaim érzelmek macsek
süti beállítások módosítása