Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Mint a mosott szar...

2008.08.05. 20:28 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Hát így estére úgy érzem magam, mint egy mosott szar... Úgy érzem magam, mint aki nem aludt már nem tudom mióta... a szemeim csukódnak le :DDD Nem baj leírom amit akarok és megyek aludni :)

Nos reggel kelhettem, mert ugye el kellene érni a buszt... hát lassan odáig fognak fajulni a dolgok, hogy lekések nem egy buszt :D jól van na, de akkor is tök jó még az a pár perc is... Szóval felkelek, elkészülök és láss csodát... késik a busz... várakozok... mit veszek észre??? Az a ... kis hülye macskánk az árusok kocsijába ugrál, a csávó meg dobálja ki. Először még tök megdöbbentő volt, de utána már messziről mosolyogtam az egészen... arra már nem lett volna időm, hogy hazavigyem, így reméltem, hogy nem viszik el, mert olyan kis barátságos :) Persze mikor hazajöttem a macska sehol... de így estére előkerült :) Szóval mentem a busszal, tali Bencével (akit mindig le akarok Bálintozni, de nem tudom, hogy miért) és go a suli. Megbeszéltük Mariannal, hogy a vonathoz kijön és hozza a jelentkezési lapokat, mert ő előbb beér és kikéri, így mehetünk kapásból fizetni a csekket... Hát befizettem, de megbeszéltük, hogy hazahozzuk a papírokat és feladjuk postán. Hát mit ne mondjak, valahol megkönnyebbültem, hogy nem ma kell döntenem... pedig később sokkal nehezebb és eljön az a pillanat, ahonnan nincs tovább... Szóval befizettük, dumcsiztunk kicsit és sajna ment is, mert úgy volt busz neki. De mondott olyan dolgot, ami kicsit azt hiszem durva. Van egy csoporttársunk, akinek elvilegm vagyis úgy tudtuk, hogy most szombaton volt az esküvője... aztán azt hallottuk, hogy később lesz... na nem... az igazság az az, hogy a csajszi lagzi előtt bejelentette, hogy ő mégsem a csávót szereti... Tudom, hogy gonosz vagyok, mert jól kiröhögtem, meg drukkoltam, hogy a srácnak kinyíljon a szeme, de nem... A csaj dobta... Szegény csávót sajnálom azért, mert ő mindent megtett... A csajról meg még mindig ugyanaz a véleményem, egy alattomos kis ribanc... És még én változtam meg... :D hát igen... Szóval mi Bencével még bementük a Tescóba azt a kimondhatatlan nevű pénzt megkérdezni, hogy van-e... paráztam, hogy nem érjük el a vonatot... Hát igen végül is nem a MÁV lenne, ha nem késne... :D "Tájékoztatjuk kedves utasainkat, hogy a vonat előreláthatóan 20-25 percet késik" na igen ezért siettünk... :D na de jött a vonat, felszálltunk és egy roma nőci elment mellettünk 4 kisgyerekkel... vagyis a vonat mellett... az egyik kiscsaj felnézett és elkezdett integetni :P hát én meg kapható vagyok ilyenekre és visszaintegettem neki :D szép kiscsaj volt, na de igen "mi lesz belőle pár év múlva"... igaz igaz... szerintem mindenki tudja a választ... Aztán ahogy elindult a vonat, akkor is integetett :PPP aztán megérkeztünk és mivel még volt időnk, meg éhesek is voltunk, így vettünk gyrost... Én itthon ettem csak meg, mert úgy jött ki a busz... De nem baj, megettem itthon és ááááááááááááááá ilyen csípős volt... a franc se gondolta :DDD de nem baj megettem, mert éhes voltam és be kell látni annak ellenére, hogy csípős volt, tök finom volt :D Aztán nem is volt kedvem már semmihez... Már le is feküdtem, mert tényleg annyira kész vagyok... :D még mindig mint a mosott szar :D

Olyan furi... nem tom nem volt még úgy, hogy pasival megyek az úton és ugyanazokat a csávókat nézzük meg :D kicsit újdonság még nekem... de tényleg... Így elgondolkoztam és nem tom na :D sokan elitélik a melegeket, pedig ugyanolyan emberek... na mindegy... a lényeg, hogy tök furi az a szitu, hogy egy nekem bejövő pasi egy pasinak is bejön... vagyis nem... de mégis... na de egy jó pasi azért csak egy jó pasi... :D ezen nincs mit firtatni, főleg ha "jó a segge" :D van is ilyen csávó aki bejön... csak tudnám, hogy mi van... de azért tök megnyugtató, hogy a csajok hidegen hagynak :D

Holnap mennem kell fénymásoltatni, mert elfelejtettem ma elvinni a gimis bizonyítványom és abból is kell pár oldal a felvételihez... Kitöltöttem mindent, már csak az hiányzik, hogy beírjam azt a bizonyos egy vagy két szót... semmi több és már vihetné is a postás... De kell, hogy jól átgondoljam... :D Majd lesz valami...

Nem is tudtam mi hiányzott... de rájöttem... az, hogy megint én lettem elővéve... én nem tudom, hogy miért jó ezeknek itthon, hogy mindig engem, mindig csak engem basztatnak... de tényleg feltűnően csak engem basztatnak, öcsémet nem... mondhatjuk, hogy ő minden szart csinálhat meg minden, de engem csesztetnek mindenért... Asszem egyszer kiborulok, de nagyon, bár nem hagyom magam, de mondjuk azt, hogy ők vannak többségben és nekem soha nincs igazam... bár megszoktam már... de nem is kell meghallgatniuk, megoldok mindent egyedül, ahogy szoktam...

De végül is mindegy, mert én vagyok a "hülye"... és megint ott tartunk, hogy elment a kedvem mindentől... jó igen "hangulatember" vagyok... "depis"... meg minden szar, ha ez tetszik... de tudom, hogy van aki megért... és ő nem mond ilyeneket... mindegy... megint odáig jutottam, hogy ez így érthetetlen, de van aki szavakból is megért és no comment... Inkább pihizek...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr75602448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: család gyros máv döntés suli fáradtság bence macsek mariann
süti beállítások módosítása