Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Micimackó lány vagy fiú? Érdekes...

2008.11.23. 12:48 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

 

 

 

"Micimackó az egyetlen olyan agglegény, aki egyfolytában a mézesheteit tölti." (graffiti)

 

 

 

 

 

 

 Hmmm... Hát ebből a graffitiből indult a gondolkozásom... Rögtön rávágtam, hogy fúúú ez de gáz, hiszen Micimackó lány... hiszen ezért Mici... Mici Mackó...
"Különben is épp most ért le a lépcső aljára, és hajlandó nektek bemutatkozni:
- Micimackó.
Amikor először hallottam a nevét, én is azt kérdeztem, amit ti akartok kérdezni: "Hát nem fiú? Azt hittem, fiú."
- Én is azt hittem - mondja Róbert Gida.
- De hát akkor nem lehet Mici a neve! Mért hívod Micinek?
- Nem én hívom...
- De hát azt mondtad.
- Mert úgy hívják. Nem érted, hogy úgy hívják?
- De igen, hogyne - mondtam gyorsan, és remélem, hogy ti is befejezitek ezzel a kérdezősködést, mert bővebb magyarázat nem áll rendelkezésre."
Nem hagyott nyugodni a dolog, így utánanéztem egy kicsikét... Elvileg az eredeti: Winnie the Pooh... a Winnie ugye lány név és végig "she"-ként szerepel, tehát lány... Magyar fordításban Mici, tehát lány. De akkor kérdezem én, hogy miért pasi hangon (Mikó István) szólal meg? Na meg miért szaladgál egy szál pólóban? Nem tudom, lehet el kellene olvasnom megint... Egy csomó helyen szétnéztem és jól megoszlanak a vélemények. Aki ezt olvassa én van tök jó infója, ami 100%-os az dobjon már meg egy kommenttel. Köszke előre is :D Szerintem nemi hovatartozása: BIZONYTALAN :D

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr29784017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: micimackó
süti beállítások módosítása