Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Futás...

2009.08.25. 20:19 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

http://thumbs.dreamstime.com/thumb_370/1235774160873j6A.jpgFúúú de nehéz lesz megint hozzászokni a korán keléshez meg az utazáshoz. A korán kelés talán nem is okoz nagy gondot, csak az utazás... Hát nem tagadom, hogy elszoktam tőle. Apum ma elvitt Hatvanig, ott meg megvártam a kollegám. Már alapból azt nem értem, hogy ha megbeszélünk valamit, akkor miért nem lehet betartani. Az a helyzet, hogy ha én pontos vagyok, akkor elvárnám, hogy más is az legyen, de nem... Tanulva a tegnapi lenge öltözetből, ma hosszúba mentem, persze hazafelé majd megsültem. Nem szeretem ezt :D Szóval bementünk a suliba, bevittem a napközis cuccom felét, bepakoltam a szekrényembe, aláírtuk a jelenlétit és már ott se voltunk. Kérdezem én, hogy akkor ennek mi értelme? Nem igazán jön be a semmittevés nekem, de hát ez egy ilyen hét. Csak hát azt birom, hogy én minden papírmunkát meg pakolást meg bírtam csinálni fél nap alatt a tanév végén (ráadásul úgy, hogy ezen a héten nincs melóm, csak meg kell jelennem), akkor másnak vajon miért kell erre 1 hét? :D Nem értem na. Vagy csak én vagyok olyan, hogy jobb minél előbb túl lenni a dolgokon és nem halasztani egyik napról a másikra? :D Lehet... Szóval hamar leléptünk. Hatvan vettem két új rövdnacit. Virágos mintával :D tök jó lesz az melóba :) Igazából nem akartam vásárolni, de megláttam és megszerettem. De az egyiket már ma fel is avattam. Egyik barinőm felhívtam, hogy mi lenne ha elmennénk este futni. Persze nem volt ellenére, szóval kipróbáltam az új nacit. Na hát ez a futás... Rájöttem, hogy nekem még nagyon sok kell ahhoz, hogy azt a távot le tudjam futni. De egyszer úgyis sikerül. De ha azt nézzük a 1.5 km-es távban azért nem annyira gáz, ha megálltam kétszer. :D A többiek véleménye úgyse érdekel erről, de majd egyszer végig tudom futni :) De azért jól esett ez a kis mozgás, amire itthon még rátornáztam :) Szóval a mai napról úgy igazán ennyit, mert ma nem igazán történt velem semmi.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr881338036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vásárlás meló én futás
süti beállítások módosítása