Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Megéri?

2011.07.06. 10:12 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Kb 1 évvel ezelőtt simán rávágtam volna, hogy igen! Most meg... Egyértelműen NEM! Annyira elegem lett már, hogy az leírhatatlan. Amikor egy rohadt szabadságért könyörögni kell, amikor a szabadnap járna, igen járna... amiből csak ugye felet kapunk, amikor egy tüdőszűrés révén kiderül, hogy még tb-s kiskönyvem sincs, amikor már lassan 1 éve vagyok bejelentve és szerződést sem láttam, nem hogy aláírtam... Kérdezem én... Megéri? Meg a faxt... Egész napom elcseszem, semmire nincs időm, menjek el bulizni de rohadt fáradt vagyok, mert egész nap gürizek... Kell ez nekem? Hát nem... Végre eljutottam arra szintre, hogy szarok az egészre és lesz, ami lesz alapon felmondok és élem az életem. Nem ezért tanultam, hogy egész nap a semmiért bájologjak, főleg úgy, hogy egy tőlem igen csak alulmaradt kis senkiházi próbálja megmondani az okosságait. Nem jó dolog, de olyan szintre kerültem, ahol pillanatok alatt pöccenek és olyanokon csattan ez, akiken nem akarom. Egyszóval befejeztem...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr353043709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása