Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Első nap...

2009.09.01. 20:00 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Hát eljött ez a nap is. Ahogy vártam, már kora reggel tömeg volt a buszon. Jézusom, hogy mennyi paraszt ember van, és élvezik, hogy végigüvöltik a buszt. Szerintem ez szánalmas és nem vicces. Szóval 8-ra mentünk ma is, mert ma még nem volt napközi. Az első órában felmértük, hogy ki az, aki szeretne napis lenni, meg ki kér kaját. Hát azért vannak gyerekek. Nekem eddig 14 gyerkőcöm van, de még ki tudja, hogy mennyien lesznek pontosan. Holnap kiderül :) ugyanis holnap már úgy kell mennem, ahoyg órám lesz, meg ugye a napközi. Végre nem 6-kor kell kelnem :) Ezt vártam a legjobban :D na jobban belegondolva nem biztos :D Ahogy csináltuk a felmérést, voltam azokban az osztályokban is, ahol tanítani fogok. Az egyikkel nem lesz gond, de a másikkal... Hát ha az ofő nem tud rájuk hatni, akkor mi lesz ott? Hát de az a gond, hogy én nem az ofő leszek. Akkor is szigorú leszek, mert ez nem fog menni másképp. Tetszik vagy sem, ez így lesz. Holnap lesz az első órám, ráadásul ezzel az osztállyal, szóval jól befenyítem őket :D A napközit meg már tök várom, mert jönnek a tavalyi gyerekeim is. :) Már hiányoztak nagyon. Tök paráztam reggelről, hogy mit szólnak majd a hennámhoz. Végülis nem igazi, lekopik nem nagy dolog. Azt hittem, hogy milyen feltűnő, de nem... Persze az én gyerekeim rögtön ki is szúrták rajtam és olyan kis aranyosak voltak, mert odajöttek és a fülembesúgták, hogy nekik is tetszik :) kis édesek. Ma csak az első három óra volt megtartva, ami ugye osztályfőnöki volt, aztán meg nekünk volt megbeszélés. Hát őszintén szólva egy mukkot nem értettem az egészből. Szívem szerint megkérdeztem volna a végén, hogy most akkor mi a jó francot kell csinálni??? :D Jól van na kicsi vagyok,  "kezdő" vagyok, így nem megy olyan könnyen néhány dolog. De kitaláltam, hogy holnap majd leülök valakivel, hogy mondja már el nekem szájbarágósan :D de na :$ szerintem senkinek nem volt könnyű anno az ilyen dolog. Mennyi problémával jár ez a tanítás... :D Hazafelé persze több mint egy órám volt még, így kitaláltam, hogy elmegyek és szétnézek az egyik kínaiban. Mert hát hiába, hogy mittom én minek van nevezve, szerintem akkor is kínai :D Vettem egy rövidnacit, ami tök tetszik és holnap fel is fogom venni. :) Bár nem tanító nénis, de kit érdekel? :D Ja meg vettem matricákat is, mert megláttam és beleszerettem. Tudom, hogy a gyerekeknek ez nagyon fog tetszeni és hát 150Ft-ért nem volt pénz érte... Aztán indultam haza. A busz az megint tömve... cigányokkal. Áááá ezeket soha a büdös életben nem fogom megérteni. Nem vagyok rasszista csak nem szeretem őket :D Persze amíg engem nem bántanak, addig nincs gond. Kis trógerkém a busz ajtóból ordítozik, hogy "Ha nem lesz helyem, felgyújtom az egész buszt!", de persze ezt mind úgy, hogy ő állt legelől, de nehogy már előre engedje mondjuk az időseket, mert nem lesz helye. Hol is van az udvariasság? Hát menjetek bazdmeg, gondoltam magamban és az utolsók közt felszálltam. Fél óra kemény összenyomás, a kezem már nem éreztem ahogy leszálltam, de nem baj a trógerkémnek lett ülőhelye, na meg a haverjainak és persze ez a lényeg, szóval mindneki legyen happy :D Itthon meg várt a papírmunka. Pedig már megfogadtam, hogy amit csak lehet, azt nem itthon fogom megcsinálni, de egyenlőre nem megy még. És akkor mi következik most? Hát a jól megérdemelt pihi reggelig...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr711353727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vásárlás meló én suli cigányok kisebbség nadrág
süti beállítások módosítása