Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Első óra? Hát ki minek nevezi...

2009.09.03. 19:58 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Tegnap: Első óra? Hát ki minek nevezi... Az egész ugye a reggeli keléssel kezdődik nap mint nap. Mostanra olyan 80%-ban ráálltam, de nem az igazi még. Tegnap este már nem volt erőm írni. Előbb keltem a kelleténél, mert még volt dolgom, nyomtatások, meg összepakolás, meg ez meg az. Aztán mikor beértem a suliba, azt éreztem, hogy nem biztos, hogy én szeretném menni abba az osztályba. De menni kellett. Hát mit nem mondjak, nem így képzeltem el. Van egy hülye, nem normális gyerek, aki persze direkt zavarja a többieket. Közöltem velük, hogy én nem a régi tanárjuk vagyok, egy darabig türelmes vagyok, de ha úgy állnak a dolgokhoz, akkor nagyon meg fogják szívni az egészet. Egyszerűen nem akarom ezt az osztályt, mert előre látom, hogy mindig csak a fegyelmezés lesz, és ez ugye kinek jó? De aztán eljött az óra vége és mehettem a napközibe. Hogy ezek az elsősök milyen picikék :) Az én nagy gyerekeimen meg egyre jobban látszik, hogy nőnek és nőnek és persze egyre elevenebbek... Aztán tegnap kaptam egy természetismeretes tanmenetet. Azt hittem, hogy milyen jó dolgom lesz... aha... csak anyni volt a probléma, hogy az 74 órás volt, nekem meg 111 órám van... Szóval kicsit se szívtam be. Beidegesedtem és itthon amint hazaértem nekifogtam megcsinálni. Addig le se feküdtem, míg el nem készült....
Ma: ma lenyomtam két órát és hát mit nem mondjak nem rossz dolog ez. Azért jó ezt csinálni, de nem könnyű. A gyerekek folyamatosan próbálkoznak, merthogy fiatal vagyok, de veszik a lapot, hogy hol van a határ. Tényleg olyan jó érzés már utána a napköziben lenni :) Felüdülés, meg egy kis pihi is van közte, míg a gyerekek játszanak :) Ma viszonylag jó napom volt, egy csomó problémát kellett megoldanom, de most nincs erőm mindet leírni, mert rohadt fáradtnak érzem magam...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr361358471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én suli
süti beállítások módosítása