Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Egy húzós hét...

2009.09.11. 07:33 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Húúú hát nem kicsit maradtam el az írással. A napjaim mostanában úgy zajlanak, hogy elmegyek melózni, mire hazaérek hulla leszek és tök hamar kibukok, alszok egy csomót és talán ez se tesz jót, mert nem ehhez vagyok szokva. Ennek ellenére olyan fáradtnak érzem magam. Nem tudom, hogy mit csináljak már magammal, de valahogy sehogy se jó...
Kedd: Hát kedden is a másik osztályban közölték, hogy a makk az a makkfán terem... Már komolyan az az érzésem, hogy néha tök fölöslegesen magyarázok, tök fölöslegesek a képek... Megbeszéltük tesómmal, hogy elmegyünk vásárolni a Takko-ba, és veszünk pár cuccot. Eljött értem, behozta a cuccom, hogy ne a buszon cipeljem és elmentünk vásárolni. Sikeresen összeválogattunk a ruhákat, de a fizetésnél közölte a csaj, hogy ha nem nagy gond, akkor ne aznap fizessünk, hanem menjünk vissza másnap, mert akkor lesz a családi nap és 30% lejön a ruhákból. Hát kicsit hezitáltunk, mert nem csak nekünk kell a kocsi, de végül is megoldottuk és megbeszéltük, hogy akkor majd visszamegyünk. Tök rendes volt a csajtól, hogy szólt...
Szerda: Mindennap tanul az ember... Szerdán egyik kis harmadikos gyerkőcöm közölte, hogy végre megtanulta a Himnuszt :) és el is mondta nekem, hogy kezdődik... "Isten, áldd meg a magyart Jó kedvvel, meg pöpössel!" Jaj hová fajul a világ??? Valahogy nem tartom ezt poénosnak és ezt vele is megbeszéltük. Aztán szóltak, hogy csütörtökön mennem kell helyettesíteni. Hát mit ne mondjak, hurrá... Komolyan mondom, hogy nem hiszem el, hogy már a második héten elmennek táppénzre. De jól megy egyeseknek, hogy ezt megtehetik... De jól kitomboltam magam, mire hazaértem. Aztán persze szóltak, hogy megint órarend változás lesz, aminek annyira de annyira örültem... Persze még nem szóltak, hogy mi hogyan lesz, magamtól meg nem fogom kitalálni. Aztán hogy nehogy véletlenül ennyi dolog elég legyen arra a napra, uzsi közben Anita néni kicsit kiakadt. Öcsém ezek a gyerekek... hogy arra nem képesek a szülők, hogy megtanítsák őket enni. Dumál dumál a kaja meg potyog kifelé a szájából, a másik gyerek rászól, hogy egyél már normálisan, erre rág egy kicsit és folytatja. Hát rohadt undorító, nem csodálkoztam volna, ha valaki lehányja őt... Délután tesómmal elmentünk a ruhákért. Ott is mennyien voltak... Hát minimum fél órát sorba álltunk, ha nem többet, de megérte, mert lett csini mellényem, meg farmerjaim :)
Csütörtök: Második órára kellett mennem, de mikor beértem hát nem hittem a szememnek. Két ember is ki volt írva, ugyanarra az órára csak más tantárggyal... Hát mondom de fasza, hogy bejöttem fölöslegesen. De aztán elintézték nekem, hogy bemenjek egyik osztályba, de akkor is milyen már ez... szóval megint van két túlórám, de majd kíváncsi leszek, hogy mennyit fogok ebből kézhezkapni megint. Ja és persze sikerült bemennem a lehető leggázabb osztályba, és mindkét órám ott volt és leszívták az összes energiám, úgyhogy már úgy vártam, hogy 4 óra legyen, és jöhessek haza.
Péntek: Na hát ez a nap is :D Nem volt áram és így kaja se volt egész nap. Már az tök gáz volt, hogy volt olyan osztály, ahol az osztályfőnök be se írták. Persze ki szív ilyenkor? Hát mi... ki más? Az órák után egy csomó gyereket elvittek, aztán már csak 10 maradt. 3 után meg ott szenvedtem 4 gyerekkel 4-ig, de hát ez van. Azt mondta a főnök, hogy egyikünk hazamehet, én mondtam, hogy én maradok, mert a kolleganőmnek úgyis dolga volt... azt mondta hogy majd kedden fordítva lesz minden. kíváncsi leszek én erre, pedig nagyon frankó lenne, ha az óráim után hazajöhetnék :) De azért kibírható volt az a nap is. Jaaaj a legfontosabb dolgot majdnem kihagyom :D Másodikos kissrác megmagyarázta, hogy azért nem jött az elsős kisfiú iskolába, mert estére lámpalázas lett. Hát mindennap hallunk érdekes dolgokat :D a nap poénja ez volt :D És elmagyarázta, hogy ő is szokott lámpalázas lenni, ha délután  sokat biciklizik, akkor estére kijön rajta :D Tiszta gyerekszáj :D de birom ilyenkor is  őket :) Hazafelé a buszon már majdnem elaludtam :D
Szombat: Sikerült épp időben odaérnem a melóba, sőőőt egy perccel korábban is értem oda. :D Tök büszke voltam magamra :D Fúúú már nagyon vártam a szombatot :$ vajon miért? :) Hát jött is :) és megint külön odajött hozzám :) persze nem jött már vissza, meg hát én is eljöhettem 10-kor. Valahogy rámfért, de sajnáltam hogy majd jön vissza én meg nem vagyok ott :( de nem jött, mert hallottam volna :) De rohadtul hiányzik a piszkálása :) Szóval ahogy hazajöttem, akkor megcsináltam a cuccaim a hétre és este 8-kor sikeresen bealudtam.
Ma: Már kora reggel felébredtem, de nem csoda, mert tök sokat aludtam megint :) Aztán összepakoltam a cuccaim és elmentünk vásárolni. Elvileg a piacra indultunk volna pulcsiért, de nem mentünk mert öcsém baszott jönni velünk. Szóval még azokat be kell szereznem :) Aztán most meg már pihi van. Örülök, hogy ma nem kellett mennem melózni, de a jövő hétvége enyém megint.... De legalább láthatom... :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr321374438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vásárlás meló én suli gyerekszáj bolt érzelmek himusz
süti beállítások módosítása