Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Rasszista vagyok? Nem... de...

2009.11.25. 20:09 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

http://www.berkenyehaz.hu/uploads/images/madarak/erdei_fulesbagoly/erdei_fulesbagoly.jpg Keddi napról... Nem volt órám, így könnyebben álltam a dolgokhoz. Ismételtem úgy éreztem magam, mint aki a falnak beszél, mert egyszerűen baromira nem fogta fel először egyik gyerek sem, hogy az ebédlőben normális viselkedés van. Mintha ez lett volna az első nap... Aztán délután rájöttem, hogy kivel is van a gond. Hát persze hogy mindig a romákkal. Miért is lenne másképp? Persze még a kiscsaj el is árulta, vagyis inkább szólta magát, hogy a szülők otthon hogy ki szokták figurázni a tanárokat, és ők meg röhögnek rajtuk. Hát köszönjük :) mindenesetre éppen ezért nincs tekintélyünk, és éppen ezért gondolják azt, hogy nekik mindent lehet. Egy tuti... Én soha a büdös életben nem leszek kedves az ilyen szemét szülőkkel, na meg a kölykökkel. Beleuntam, hogy mindig minket néznek a hülyének... Ők meg persze a tökéletesek... Persze először írni kellene megtanulni, de hát... ők, mint a tökéletesség megtestesítői... nincs rá szükségük. Szájuk jár csak állandóan... Hát baromira felidegesítettem magam, mert persze rólam is volt szó. Csak én nem ezért tanultam, de tudok én is köcsög lenni. Végül is ezt kell csinálni, otthon lejáratni mindenkit, nehogy már tiszteljen bárkit is a gyerek... És innen indulnak a kis szemét gengszterek... Szóval igen... rasszista vagyok, mert mindig ezekkel van a gond... Aztán még tegnap az egyik fán felfedeztek a gyerekek egy csomó baglyot, persze tettek róla, hogy ne maradjon sok ott, mert hát egyeseket nagyon zavarta... Első megoldás rögtön az volt, hogy "rugdossuk meg a fát". Na vajon kinek az ötlete volt? Hát igen az övék... Röhej... Inkább azzal foglalkoznának a szülők, hogy megneveljék a kölykeiket...
Ma végül is tök nyugis napom volt. Ma egy órám volt, de ez tök jó volt, mert a gyerekek még élvezik is itt a szemléltetést, nem úgy mint a másik osztályban. Nyugi volt a köbön, feltünően is, de ettől még ugyanúgy elfáradtam...
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr31552426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én cigányok érzelmek
süti beállítások módosítása