Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Zokni... nem... lábtyű...

2009.11.29. 17:19 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Hát a pénteki nap... Vajon miért nem lepődök meg azon, hogy egyeseknek sokkal könnyebb beleavatkozni mások dolgába, minthogy saját magukkal foglalkoznának? Nem értem miért jó az valakinek, hogy a másikat belemártja a szarba... De hát ez a világ. Hol vannak a jó emberek? :( Nagyon ki kell fogni, hogy kiben lehet megbízni, mert különben mind hátbatámad. Szóval már ezért is vártam, hogy végre vége legyen aznap a melónak, bár pénteken mindenki tök hamar lelép. De hát ez van.
http://www.gigikft.hu/img/p2a.jpgSzombat... A szokásosnál is könyebben keltem, bár fáradt voltam és nem aludtam eleget. Nem is értem hogy tudtam ilyen hamar elkészülni. :D Nos hát 10-ig folyamatosan pakoltam, mert volt mit, aztán meg jött az áru, így megint volt mit. A múlt hét óta nem igen jártam a boltban, és őszintén szólva éppen azért, hogy ne fussak össze Gabival, de tegnap ez elkerülhetetlen volt. Most megint mintha mi se történt volna... Ismételten nem voltam hajlandó nyílni felé, de ettől függetlenül jókat nevettünk pl azon, hogy direkt mondtam hogy ha ott van tuti leborul a mandarin, és meg is várta még ez egyik tényleg le nem esett... Aztán jött a piszkálódása megint. Igen már hiányzott... Tuti jó érzéssel töltötte el, hogy amit én odaszenvedtem ahova, ő elvigye, de rendes volt legalább a célzásra visszatette :D És megdicsérte a zoknim... :D Nem nem zokni, lábtyű :D A boltban strandpapucsom van és hát ahhoz elég gáz felvenni egy normális zoknit. Volt már lábtyűm, de a múlthéten vettem még, de mind színes. Van akinek nem jön be, de én szeretem, a többi meg nem izgat. Szóval a lényeg... a macis llábtyűm volt rajtam, bár a macik nem látszódtak :D és mikor a testi érintkezés megvolt :D (persze nem nem úgy:D pedig milyen jó lett volna) simán közölte, hogy "Már mondani akartam, hogy olyan csini a zoknid. Hol lehete kapni? Veszek már magamnak is!" Na persze meg is nézném benne őt :D De a haja kicsit kiábrándító volt most. Lehet, hogy nem látta magát elindulás előtt? Kicsit sok volt a zselé, vagy csupán már hosszú neki és nem tudott mit kezdeni vele, de akkor is na :D De az volt a jó, hogy 10-kor leléphettem, és jöhettem "pihenni". Persze itthon is mindent csinálok, csak nem pihenek.
Este mondhatni, hogy viszonylag hamar elaludtam és azt hiszem ezért keltem korán. Már 6-kor felébredtem, de 7-ig pihentem, de aztán már kénytelen voltam kikelni az ágyból, mert már nem volt jó feküdni. Olyan kipihentnek éreztem magam. Még reggelről kerestem a neten valami egyszerű, könnyen elkészíthető sütit és találtam is. Volt olyan amihez nem is volt túl sok hozzávaló itthon, de találtam megfelelőt és meg is csináltam. Aztán pakolás, takarítás, vasalás és most a pihi. Semmi melót nem hoztam most haza, azzal az indokkal, hogy legalább most nem foglalkozok ezzel. És tényleg nem is foglalkoztam most ezzel. És most meg a pihi... Na meg az, hogy már a hetemet úgy kezdem, hogy be kell mennem 8-ra :S bassza meg ez minden vágyam megint. Kelhetek 5-kor és nyűgös leszek :( Csak tudnám ki más tenné meg, hogy csak úgy más helyett bemegy... De vissza is fogom kérni, ha tetszik, ha nem... :S

Tehát a sütiről... Új nevet adok neki: MÁRVÁNYOS SÜTI

Hozzávalók:
- 30 dkg liszt,
- 25 dkg margarin,
- 30 dkg porcukor,
- 8 egész tojás,
- 1 csomag sütőpor,
- 1 csomag vaníliás cukor,
- citromhéj,
- 1 csomag vanília ízű nem főzős pudingpor, (én Gálát használtam)
- kakaópor,
- 4 dl tej,
- kókuszreszelék

Elkészítjük a főzés nélküli pudingport 4 dl tejjel. A margarint gépi habverővel simára keverjük a porcukorral, egyesével hozzáadjuk az egész tojásokat, majd a vaníliás cukrot és a reszelt citromhéjat. A sütőport a liszttel elkeverjük majd a tojásos masszához keverjük. Ennek a masszának a negyedét külön vesszük és kakaóport szitálunk bele. A sárgán maradt masszát a sütőpapírral bélelt tepsibe öntjük, rákanalazzuk a kakaós masszát és márványozzuk. Ennek a tetejére osszuk el a pudingot és azt is márványozzuk, villával nagyon tutin szét lehet oszlatni. 180 fokon kb. 30-35 perc alatt készre sütjük. A sütőből kivéve, még forrón szórjuk meg bőven kókuszreszelékkel. DE! Én akkor tettem rá a kókuszt mielőtt betettem volna sülni. Szerintem így még jobb is lett. Legközelebb két pudingot teszek bele, mert azt hiszem úgy sokkal finomabb.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr561561190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én süti recept érzelmek
süti beállítások módosítása