Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

"Ha az ember szomorkodik...

2009.12.08. 20:03 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Szilágyiné Katona Ilona: Illemtan... az azt jelenti, hogy nem igazán sikerült megértenie az életet." (Francois Lelord)
Hát tud valamit, és igaz is. De az ember általában mindig szomorkodik valamiért. Én is, most is, és nem tudok mit tenni, ez van. Pillanatok alatt meg tud változni minden, pillanatok alatt máshogy lesz minden. Mint tegnap este is. Azt hiszem eddig tartott az, amit soha nem akartam elveszíteni. És ez megint az én hibám, nem másé, az enyém. Elvesztettem, mert önző vagyok, és mert nem vele foglalkoztam, hanem mással. Nem értettem meg azt, amit kellett volna és ez lett. Én csesztem el, viseljem gondját... Azóta valahogy tök érzéketlen vagyok, és sajnos volt akin ezt le is vezettem. Talán éppen ezért voltam ma ennyire feszült. Ezért voltak a gyerekek is ilyenek, mert érezték, hogy nálam se stimmel valami. Zaklatott napom volt, de mit csináljak? Ma nem volt órám, de jobb is, mert tuti jobban kiakadtam volna. Rohadtul utálom az esős időt, mert olyankor nem szaladgálnak a gyerekek eleget és így mi szívunk velük csak délután. De ma legalább először ettem savanyú cukkinit. Még soha nem ettem és hát... baromi finom volt :) Ilyet tuti, hogy be fogok szerezni, csak még nem tudom, hogy honnan. Délután meséztünk, valami idióta mesét hozott be az egyik kisgyerek, dehát nézzék csak, bár én értelmét nem láttam. Én közben az újonnan szerzett Illemtan-t olvastam végig, és vannak benne olyan részek, amiket felolvastam ezeknek az idiótáknak, de így se fogták fel, hogy mi az illem. Aztán már alig vártam, hogy 4 óra legyen. Persze, hogy nekem se legyen már könnyű dolgom, egyik szülőre 4:10-kor rátelefonálok, hogy ugyan a gyerekért jön-e valaki... Már ez olyan baromi unalmas, mintha a gyerek nem is kellene senkinek. Csak tudnám, hogy akkor minek csinálják meg...http://fl1.shopmania.org/files/kepek/2240/puma-urban-motion~2239887.jpg Aztán indulás haza. Még félúton várakoztunk, addig elugrottam barinőmmel a DM-be parfümöt venni, mert szóltak, hogy most szinte minden parfüm megint le van árazva. Hát találtam megint új parfümöt. Ilyen Puma Urban Motion még soha nem volt, de azt képviseli amit szeretek. Virágos és gyümölcsös, de mégsem az a kegyetlen édes. Az összetevőit nézve: Yuzu, mandarin, ananász, gyömbérvirág, almavirág, körte, málna, vanília, pézsma, ámbra. Nem is rossz. Nekem most ez az illat nagyon bejön, kérdés hogy hosszútávon milyen lesz, mert nem sok parfümöt tudok elviselni magamon. Majd meglátjuk :P

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr221584286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én érzelmek
süti beállítások módosítása