Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Keljünk korán...

2010.02.17. 21:01 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

http://www.mclibrary.duke.edu/about/news/books1.gif Vagyis viszonylak korán, mert nem ehhez vagyok ám szokva :D Na jó nem volt vészes a korai kelés... bár megint az volt a vicces, hogy tök hamar felébredtem :S és mehettem utazni. Az órákon feleltetnem kellett, de szerintem tök jó fej voltam és adtam egy csomó jó jegyet. Bár az egyik osztályban nem is lehettem volna szemét, mert hihetetlen, hogy milyen jó kis osztály és mennyire tanulnak... vagyis legalább ők. Aztán go a napközi. Az udvaron megint a nagy sár :S amit már nagyon utálok, mert így odabent csak megőrülünk :S de hát ez van. A mai nap a szorzás szenvedésével ment. Olyan alapvető gondok vannak, hogy 2*3 az mennyi... Itt csattan az, hogy nem lehet alsóban buktatni, csak ha a szülő beleegyezik. Röhej az egész... Hogy a francba lehet az, hogy harmadikban nem megy kapásból az alap... Mert jó gondolkozzon rajta, de ne fél órákat... Tipikusan az, mikor azon is gondolkozik ugyanaz az illető, hogy 5+5 az mennyi... Hihetetlen. Hiába gyakoroltatom én vele, otthon szarnak rá... pedig az is kéne hozzá. Na de mindegy, a mai napra ez is letudva... Aztán időközben szóltak, hogy ismét szeretettel várnak, de nem délelőtt, hanem reggel 8ra... Ebben csak az a gáz, hogy így kelhetek hajnali 5-kor, mert 6-kor megy a buszom :( semmi kedvem ehhez, de hát ez van :(

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr811767366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én
süti beállítások módosítása