Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

A hétfők egyike...

2010.02.22. 21:12 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Még egy ilyen szar napot he... Írjak jó dolgokról, de hogy ha mindig van valami??? Gondoltam megalapozom a reggelem egy kis futással. Utána jó is volt minden. Valahogy frissebbnek éreztem magam. :D Aztán go a meló. Gondoltam korábbi csatlakozással megyek el, de rájöttem, hogy abból megint csak nekem lesz bajom, mert akkor beküldenek helyettesíteni, szóval húztam az időt és mentem a későbbivel. Ja azt majdnem kihagytam, hogy mikor itthonról elindultam, akkor esett már ilyen havas cucc, ami inkább hódara volt, mint bármi más. Ahogy közeledtem a melóhelyhez egyre jobban ment át esőbe. Fúúú hogy én mennyire utálom az esőt. Ahogy odaértem, addigra meg elállt, így ki tudtunk menni az udvarra egy kicsit, bár volt olyan gyerek, aki a sima betonon is csupa sár lett... :S Vajon miért jó poén egy ygereknek az, hogy ha saras lesz? :D Biztos én is ilyen voltam, de nem értem miért jó ez. Az biztos, mindig a tiltott dolog a legédesebb :D aztán meló... Egyre jobban azt érzem, hogy fölösleges magyaráznom bármit is, mert van aki úgysem fogja fel. Tudom biztos nem ez a legjobb hozzáállás, de türelmes vagyok, de már nem tudok mit csinálni. Ma volt először az, hogy nem egy gyerek ment úgy haza, hogy nem láttam a háziját. Egészen pontosan 3, mert egyszerűen ők sokkal több figyelmet igényelnek, és szinte mindenből 0-k. Itt jön megint az, hogy vajon anno a szülő miért nem értette meg azt, hogy nem mehet év végén így tovább a gyerek, mert alsóban csak-csak végig bukdácsol, de felsőben ötödiktől meghal. Egyszerűen annyira nem foglalkoznak már ezzel sem :( akkor mit akarunk mi azzal, hogy otthon is le kéne ülni velük egy kicsit :( De ez a mai szülökre nem igazán jellemző. Vajon én is ilyen leszek majd? Na tuti, hogy ha már megcsinálom egyszer a gyereket, meg megszülöm, akkor nem lesz az hogy le se szarom. Délután meg mintha a falnak beszéltem volna. Hihetetlen, hogy bármit mondhattunk egyik fülükön be, másikon ki. Aztán a film nézésével megint szívtam nem is kicsit. Tisztán emlékszem rá, hogy pénteken az én felső fiókomba tettem be a távirányítókat. Persze tegnap még az értekezletet is megzavartam és mindenem átforgattam, de sehol nem volt ott. Aztán végül is fél órás keresés után beugrott, hogy mi van ha a tanárnál van megint, akinél tavaly volt. Hát igen ott volt. Csak tudnám, hogy akkor hogy került oda... Kicsit se pöccentem be, hogy megint ez milyen fejetlenség. Alapból neki semmi köze nincs a távirányítókhoz, mert az nem az ő osztálya. Mellesleg a napközisekkel vagyunk ott egy csomó időt, szóval nem értem, hogy mi baj lehet abból, ha nálam vannak.... Mindegy, én nem tettem vissza neki, már csak azért sem. Aztán este jó kis feszültség levezetésképp futottam egyet. Tök jó érzés, hogy már fél órát simán meg tudom csinálni :) lesz ez még jobb is. :P :) Szóval most is jó érzéssel feküdtem le. Bár a kedvem nem igazán jó, de ennek meg van az oka. Fúúú meg mit néztem én? :D Jézusom :D Csak tök véletlenül kapcsoltam oda a tv-t :D zsiráfot boncoltak. Gondoltam ha már az megy, csak nem mutogatnak olyan gázos részeket :D Azt már tudom, hogy baromi hosszú a bele szerencsétlen állatnak és kibaszott erős a teste. Az elejét nem láttam, de a vége se volt rossz. :D Ahhoz képest, hogy mekkora állat tök pici az agya :S :D Mivel filmsorozat ezért pl tök megnézném a többi részét is. :D Lehet hogy ez gáz, de elég érdekes volt látni, hogy mi van belül. Ja és a végén még azt is megmondták, hogy miben halt meg....

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr781782256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én suli zsiráf érzelmek
süti beállítások módosítása