Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Lázadjunk...

2010.02.24. 21:50 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Na vajon hol is kezdjem a mai napom? A kelleténél ma is tök hamar felébredtem, pedig ma is alhattam volna másfél órával tovább. Nem igazán értem mi az oka ennek, de tuti nem az, hogy kipihentem magam... Ma meló előtt elmentem turkálni. Olyan frankó kis lila táskát szerváltam. Zsír új és ezüst a szegélye. Kár lett volna otthagyni. Emellett lett egy farmerszoknyám, ami nagy valószínűséggel el lesz vágatva, de lehet majd így marad. Majd még kiderül :D
Aztán a délután. Egész végig arra hajtottak a gyerekek, hogy majd megyünk meccset nézni, de valahogy rohadtul nem tudják megérteni, hogy amíg házis van, addig nem megyünk sehova, mert nem tudok szétszakadni 10 felé. Vajon ezt meg fogják egyáltalán érteni valamikor is? Szerintem nem... vagyis amíg nálunk vannak, addig nem. Egyre jobban lefáraszt a tanulási idő. Azt hiszem az a szerencsém, hogy már baromi sok gyerekem van, aki önállóan tud dolgozni és nem kell minden percben lesnem, hogy vajon csinálja-e, amit kell. Ma megint szenvedtünk. Kemény 30 percbe telt, amíg 7 db kérdő mondatot sikerült összehoznunk. Egyszerűen nem diktálhatom le neki, de gondolkozni meg nem akar. A lényeg, hogy nagy nehezen sikerült mindent összeszenvedni. Aztán kaja után beültünk filmet nézni. Jött megint az egyik szülő, aki múltkor is bent volt a balhé miatt. A lényege, hogy mondta neki a másik szülő, hogy ők fogjanak össze, mert itt a suliban a tanárok nem tudnak vigyázni a gyerekekre. Hát hirtelen köpni nyelni nem tudtam. Sok minden átfutott az agyamon, de leginkább az, hogy vajon ez igaz-e, vagy csak ez is egy újabb kitaláció. Biztos nem jó poénból mondta ezt. De az a vicces, hogy pont a hegyesfülű mond ilyeneket, aki szarik a gyerekeire. Inkább maradna otthon és húzná meg magát, mert a gyerekek is azért ilyenek, mert a szülők szép példákat mutatnak nekik. Jöhetnek és lázadozhatnak, jöhetnek helyettünk vigyázni a sajátjaikra, mert általában velük van csak a gond. Ezért nincs tisztelet, mert otthon is ezt hallják, hogy mi vagyunk a szarok. Miért is tisztelne bármelyik egy ilyen után? :S Aztán jöttek a nagyok. Vagyis 2 beköszönt nekem a napiba. Beszélgettünk és egyszer csak feljött az órám meg a jegyek. Hát itt se akartam hinni a szememnek. Simán közölte az egyik kiscsaj, hogy tök jó jegyei vannak és csak az az egyes van neki, amit tőlem kapott, mert nem magyaráztam el jól a dolgokat. Csak lestem és szivem szerint jól megmondtam volna neki a magamét, de mivel példát kell mutatnom így, visszafogtam magam. Aztán elmagyaráztam neki, hogy ha talán nem dumált volna annyit, talán nem egyes lett volna. És ne azt mondja, hogy nem én magyaráztam rosszul, mert az a srác, aki hülyének van titulálva megírta ötösre, akkor csak nem velem van a gond. Szerintem... A lényeg az, hogy baromi szarul esett ez, hogy még próbálja rámkenni az egészet. Csak szerintem ebbe a másik tanár keze is benne van. Nem úgy kell megkedveltetni magunkat, hogy jó jegyeket adunk... Persze ez megint csak az én véleményem. Mindenesetre nekem baromi szarul esett, hogy ezt mondta, pedig nem kéne vele foglalkoznom, de akkor is na. Rühellem ha félvállról vesznek valamit, utána meg engem próbálnak szar helyzetbe hozni. Nem jó érzés kezdőnek lenni, sok mindent fogok még tapasztalni ezzel tisztában vagyok, csak nehezen veszem az akadályokat...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr531788027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vásárlás meló én érzelmek
süti beállítások módosítása