Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Ígéret szép szó...

2010.04.01. 20:57 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Első nap a szünetből... Vagyis nekem első, mégsem pihenéssel indult. Már kora reggel kelhettem, mert mentünk a temetésre. Azért kellett felkelni korán, hogy mindenki előtt odaérjünk, mert megkértek minket, hogy addig legyünk ott... :S Ki marad szivesen egy halottal? :S Jó oké csak a hamvai voltak ott, de akkor is...Ma viszonylag rövid volt a temetés. Mikor hazaértünk jött az sms, hogy megkaptam a fizumat, aminek baromira örültem. :) Rögtön mentem és fel is adtam az Avonos csekket, mert szólt a csaj, hogy csak akkor vehetem át a következőt, ha felmutatom a befizetettet. :S Ez is már milyen he :D mondjuk jogos, mert vannak visszaélések, de hát na... Ezután telefonáltam a csajnak, hogy mikor mehetek érte, tesóm meg is ígérte, hogy elvisz. Hát el is vitt... Nem kicsit lettem ideges. Egészen 2 óráig könyörögtem neki, hogy induljunk már. Persze annyira lusta volt, hogy szart az egészbe. Csak tudnám, hogy akkor mi a francért kellett igérgetnie. Persze én meg beidegesedtem és felültem a buszra és elmentem érte egyedül. Annyira nem volt nehéz, de nem volt könnyű hazacipelni. De duzzogva hazahoztam, szétpakoltam és ez is megvan. Még dél körül jött egy csomag tesómnak, ami végül is az enyém lett. Egy 100W-os fűtőt vettem a vaterán, postával együtt 2200-ért. Baromi jól jártam, mert amúgy ezek baromi drágák a boltban. Jó ez is bolti, 1 éves garanciával. :) Ahhoz képest, hogy a rokon el akart adni nekem egy használtat, ami szarul is nézett ki, 4000-ért, ez nagyon is jól néz ki. De tényleg jól néz ki :) Teljesen automata, csak be kell állítani a hőfokot és rendesen fűt ahogy kell. Aztán meg túl sok mindent nem csináltam, próbáltam pihenni, de hát az se ment, de majd most este...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr421887864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: én érzelmek
süti beállítások módosítása