Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Pénteki idegeskedés...

2010.05.07. 20:38 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

A korai ébredésem várható volt, hiszem tudtam, hogy ideges leszek. Hamar fel is keltem, mert nem tudtam mit kezdeni magammal. A boltba is mennem kellett. Kicsit félve mentem, mert nem tudom, hogy mi van velem, de olyan nem jó érzés látni őt, mert szivem szerint állandóan csak ölelgetném... Aztán tudtam, hogy nagy esély van rá, hogy ott lesz, mert a 2 állandós emberke nem melózott. Gyorsan beszaladtam, összeszedtem a cuccaim és jöttem is el. Elkészültem, összeszedtem a holmim és irány a meló. Elindulás előtt még kaptam egy sms-t egy idegen számról. Nagy meglepetésemre a suli küldte, hogy ne felejtsem el a délutáni tanfolyamot. :D Aranyosak... Gyorsan telefonáltam is , hogy igaz szóltam, de valóban késni fogok... Szokás szerint nem mentem el előbb, nincs kedvem már helyettesíteni. A várakozásom közben a csajszi akinek szóltam, mondta hogy jönne velem a tanfolyamra, minden meg lett beszélve otthon és engedik is. Azért csak jobb lesz így. Túl sok dolgom már nem volt így péntekre, de találtam javítani valót. Már régóta nem hozok haza melót, mert így is van elég, nem kell még egy problémával több. Aztán dél körül már egyre jobban idegeskedtem. Lassan telt az idő, olyan volt mint egy örökkévalóság. A délutáni tanulás után, az udvaron találkoztunk pár "náci" felirattal, amit a hittanra várók írtak fel. Kis majmok azt se tudják, hogy mit jelent, de firkálgatnak. Mondjuk a főnök is elég lazán fogta fel, de mondjuk mi mást tenne? Biztos lehetne... Ezután hogy ne legyen felhőtlenül jó minden, bakaptunk egy kis zivatart, ami viszonylag gyorsan el is vonult és mehettünk vissza az udvarra. Nagy nehezen elindultunk és mehettem kresszre. "Kicsit" késtem, de az elejéről nem maradtam le. Kicsit furcsa volt, mert én vagyok a csoportban a legidősebb. Van két kis srác, kb. 15 évesek lehetnek, egy csajszi meg egy csávó 19 körülről, meg én. Arra számítottam, hogy majd valóban tök hosszú lesz, de a pasi közölte, hogy neki dolga van, így fél órás lesz minden most. Hűűű mondom ez igen :D de örültem is neki, mert nem voltam a toppon. Ott hagytam nem kevés pénzt, mert előre kifizettem mindent, megvettem a könyveket is. Nem is kellett volna ezen stresszelnem :D Simán úgy jöttem haza, mint ahogy szoktam. Aztán itthon ahogy megérkeztünk, beszélgettem a buszsofőrrel. régen taliztunk már és már a végénél tartottunk mikor jött Ő... Olyan kis édi volt, ahogy integetett, visszaintettem neki és ennyi volt, jöttem haza. Így estére meg már jól esik a pihi és nem kell izgulni... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr481982569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én suli érzelmek kressz
süti beállítások módosítása