Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Kefírgomba...

2010.07.11. 20:54 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Én úgy utálom a meleget. Annyira rossz, hogy ma is aludhattam volna, de nem tudtam, mert annyira meleg volt a szobámban. :S Ennek örömére felkeltem még picit összepakoltam a szobámba, aztán mentem a boltba vásárolni. Aztán megkaptam az én kis adag kefírgombámat. Már mondták, hogy hoznak nekem, mert milyen jó az. Igazából utána is néztem, és elég sok mindenre jó. Vagyis az van leírva. Hát elhoztam és beraktam meleg helyre. Aztán a maradék gyümölcsökből csináltam még egy adag joghurttortát, ami szerintem sokkal jobb is lett. Siettem vele, hogy időben elkészüljek, de utólag nem volt értelme. Aztán 10-re volt megbeszélve, hogy egyik nő jön hennát csináltatni. Miért is lenne szerencsém... Negyek 11 után ide is ért... Nagy nehezen sikerült kiválasztania mit akar, aztán megcsináltam neki. Rájöttem, hogy vannak még fura emberek. Egyszerűen ott volt velem szemben, de nem értettem, hogy mit beszélt. Nem azért, mert nem magyarul mondta, hanem azért mert egyszerűen olyan összefüggéstelen volt. De már vártam, hogy végezzek és elmenjen. :D Jó nem szép dolog ez, mert csak pénzt kaptam ezért, de na... :D Aztán a kefírgombával foglalkoztam. Jött a leszűrés... lemosás.... jézusom mondom ez mi? :D Hát ez a gomba... Hát elég érdekesen néz ki. Lemostam, tettem rá újabb tejet és vissza a helyére. Gondoltam barátkozzunk vele. Kemény fél órámba telt mire sikerült megennem, mert baromira nem vagyok hozzászokva a kefírhez. Az élőflóra meg alapból kell az emésztésem miatt, szóval kellett... Kényszer... Így utólag azért belegondolva nem is volt olyan rossz, csak én fújtam fel. :D Aztán jött egy kis pihi. Igazi vihar előtti csend. Épphogy hazajött anyám, máris kezdte a mondandóját. Egyszer lenne máshogy. Mindegy már hozzászoktam. Nem tudom még mindig, hogy miért jó ez, de már szarok is az egészre. Otthagyom a francba őt és kész. Aztán még délután is ez volt. Mérgemben fogtam magam és csináltam hennát a bokámra. Elég jól  néz ki. Meg vagyok elégedve magammal. Ezután még elmentem barinőmékhez, mert vittem nekik a tököt, meg egyúttal meg is néztem az új turit náluk. Találtam is kér tök jó felsőt. Aztán itthon van a pihi reggelig, mert megyek még vezetni. Baromira félek már most a keddtől. Sokkal rosszabb, mint a kressz vizsga volt. Megpróbálok holnap a lehető legjobban koncentrálni és figyelni hátha... Most meg lazulás meccsnézés közben. És még mindig HAJRÁ SPANYOLORSZÁG!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr282145090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: henna kefírgomba
süti beállítások módosítása