Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Húúh ez a nap...

2010.07.13. 19:43 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Eseménydús? Inkább pénzkiadásos... Éjjel nem tudtam aludni ismételtem. A meleg is, az idegesség is. Persze amikor kelnem kellett, akkor tudtam volna aludni. Nagy nehezen rávettem magam, hogy felkeljek és elkészüljek. Volt egy megérzésem, hogy reggelről kell elkészülnöm. Jól is tettem mint később kiderült. Aztán átmentem kaját venni a boltba és várakoztam a körmösre... Közben a postán is voltam, mert tudtam, ma érkeznek az új csigák. Szép kék almacsiga és egy ördögcsiga. Hát nem egyszerű beszerezni őket, mert errefelé nincs. Olyan kis szépek. Eljött a 9 óra, persze ő sehol. Na mondom fasza. :D Végülis negyed 10 után ide is ért. Igazából nem is jött jól, mert így minden csúszott és imádkoztam, hogy a buszom elérjem. Szóval jó, hogy még reggel elkészültem. Várni kellett, sok idő volt, de megérte. Nagyon tetszik és már vártam, hogy legyen újra csini körömöm. Nagyon szép lett szerintem. :) Nekem tetszik és szerintem ez a lényeg. Aztán annyira volt csak időm, hogy átöltözzek és gyorsan bedobáljak mindent a táskába és mehettem is a buszhoz. Még az volt a szerencse, hogy az is késett. Aztán szép lassan besétáltam a suliba. Már mindenki ott volt. 1-re kellett menni, így is fél 1 előtt értem oda. Aztán pár perc szuszanás és mondta az oktató, hogy megyünk is... Máris? Minek? Gondoltam magamban, mert 2-re voltunk elvileg kiírva. Nekem kellett kivinni a kocsit a rutinpályához, ahol már nagyba ment a vizsga. Gondoltam, hogy ettől aztán nem leszek nyugodtabb. Látni ahogy a többieket szivatják... Áááá nagyon kemény. Aztán fél 2 körül sorra is kerültünk. Én voltam az első. A fickó, aki beült mögém az elég fura volt. Azt hiszem a hideg üdítő miatt volt úgy igazából kedves velünk. Másnak nem tudható ez be. Kólával a kezében mellémáll és felteszi az első kérdését. "Mondja meg őszintén, mi az amit ellenőrizne ezen a kocsin?" Őszintén? Háháhá :D Semmit :D futott végig rajtam, de nem mondhattam, mert na. Elkezdtem mondani. Csak pár mondatot mondtam és beültetett a kocsiba. Jobban érdekelte az, hogy mivel foglalkozom, mit csinálok, hol dolgoztam. Kiderült, hogy a felesége is pedagógus, lehet, hogy ez is közrejátszott. Gyors adategyeztetés után felteszi a kérdést: "Van valami kérdése?" "Mehetünk?" :D Gondoltam oldom én is a feszültséget. Persze indulás előtt húznom kellett papírt, amin a pótfeladat volt. A felsőt pont láttam... saroktolatás. Áááá az nem kell nekem. :D Gondoltam alatta jobb lesz... Jobb a francokat. Beállás kapubejáróba hátramenetben balra, kiállás. Azt hittem ott nyomban sírvafakadok. De erőt vettem magamon és elindultam. Csináltam szép sorban a 4 kötelező feladatot. Azt hiszem, hogy ilyen pontosan soha nem csináltam meg. Nagyon figyeltem mindenre. A gyorsítás is ment, meg is tudtam állni. Aztán jött ez a rohadt tolatás. Persze nem sikerült. Többször javítottam, nagy nehezen sikerült beállni, persze nem úgy ahogy kellett volna. Biztos voltam benne, hogy meghúznak. Aztán ahogy kanyarodtam vissza, akkor mondta a pasi, hogy átmentem, de a kormányzára figyeljek, mert ha fél méterrel később kezdem tekerni, akkor simán beállok. Hát köszi... Megköszöntem szépen, az idegtől remegve a papírt se tudtam aláírni csak nagy nehezen. Aztán visszafele is én vittem a kocsit és mondta az oktató, hogy ezt fogjuk még gyakorolni, meg hogy nagyon nem jól csináltam. De most mit csináljak? Ez van. Nem mehet mindig minden. Aztán gyorsan felhívtam mindenkit és jöttem haza "pihenni". Aztán már este túl sok mindent nem csináltam, inkább azzal voltam elfoglalva, hogy pihenjek és ne kattogjon az agyam... Ja és ma megérkeztek az új sablonok is, amiért egy rakat pénzt fiezettem, de szerintem megérte, mert olyan szépek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr452149772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: én vizsga vezetés műköröm köröm rutinvizsga
süti beállítások módosítása