Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Gondolkozok, de nem tudok értelmes címet kitalálni...

2008.07.09. 22:09 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Az alvással azt hiszem gondjaim vannak. Valahogy nem megy ez nekem mostanában. Már nem tudom mire fogni. De majd egyszer úgyis kimerülök és akkor pihizek egy jót... :D Jaj ez a mai nap... hát ahogy indult, úgy lett egyre poénosabb :D:D Felkeltem, kitakarítottam... elindítottam az új mosógépet, akit el is fogok nevezni, de még nincs meg a megfelelő név... előző Bözsi volt, de ez most más lesz... na a poén az volt, hogy én úgy gondoltam, hogy mit nekem mosógép értek hozzá... hát igen. Tegnap este megnézzük anyummal, hogy s mint. Erre reggel... beállítok mindent, indítógomb megnyomása után miért ne, elkezd pirosan villogni, magyarul error :D hát mondom ez kész... előszedem a papírjait... ha pirosan villog, akkor eltömődött valami... na ez mondom érdekes, mi vagyok én szerelő??? :D de kicsi okos Anita megoldotta :DD hehe :D nem fogott ki rajtam egy mosógép sem :P szóval összebarátkoztunk a végére :) :D Mostanában rászoktam a filmezésre, így ma délben is megnéztem egyet, már nem tudom hanyadjára :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Délután öntöttem megint gipszet... majd holnap már tudom is festegetni őket :) Ma ezt a képet csináltam. Tök jó, hogy meleg van, mert így gyorsan megvan :) ez majd megy ajándékba szombaton :) kivételesen nem akarom megtartani magamnak. Általában sajnálom az ilyeneket, de most ezt valahogy nem :) pedig élőben sokkal jobb, mint így képen :) meg itthon is annyi van, de ami tetszik nagyon azt nagyon sajnálom :( :D nem mintha nem tudnék ugyanilyet csinálni magamnak, de hát ez van... :) majd lesz még mellé másik kép is, csak amit rendeltem, az ugye nem érkezett meg, így holnap megyek vásárolni, hogy egy nap alatt bepótoljak egy hetes munkám :) érdekes lesz, de mint mindent asszem ezt is megtudom oldani :) csak előre látom, hogy amit most elképzeltem, az holnap összedől, mert múltkor is ez volt. Mondja a csávó, hogy segít... ja mondom belelátsz a fejembe??? Na az a jó dolog ott 5 perc alatt összeállítani egy új gondolatot, mert az idő szorít ... de megoldom. :)

Ezután anyumat elkísértem barinőmhöz, mert ugye barinőm a fodrászom :P hát igen... no comment... vittem neki a kis vázácskát, amit kért, hogy csináljak meg neki. Hát ahhoz képest annyira jó lett... sőőőt... csak elfelejtettem lefényképezni :( pedig mindig csinálok mindenről :( de ez kimaradt, talán azért, mert telefonált és mentünk is. Rózsaszín alapon fekete japán írás... hááát bejött neki is :) és amit ráírtam, asszem az is :) és örülök, hogy tetszett neki. ezután hazajöttünk és a bundáskenyér szitu... a tojás nem értem, hogy :S de rajtam landolt... a fele tuti :D úgy kiröhögtem magam... na meg a többiek is engem :D de olyan szintem, hogy mindenem le kellett vetnem :D:D:D fúúú :D:D aztán kaja, a gipszekre ráragasztottam a mágneseket még és mára az alkotásból elég is volt. :)

Tegnap pakolászásom közben a körmöm bent akadt az egyik könyv alatt... hát nem kicsit tört be középen... azt hittem összesz*m magam. Eszméletlenül fájt. Persze most se mondom, hogy húúú de jó, mert most is fáj, és még egy ilyen és kettétörik a körmöm :( múltkor az áram rázott meg... ez vagyok én. :D na igen nem is én lennék... :D

Hát ma Panda macim nagyon nagyon jó. Tetszik a műsora. :) Jó zenék vannak nagyon. Olyan változatos és tök jó... Egyébként tök ritka, hogy így egyhuzamban ennyi zenét végighallgassak. De ez jó :) tök jó na, most mit ragozzam? :D Jó és kész...

Asszem ma más nem történt. Vagyis igen még... vártam egy hívást nagyon... :( hát nem jött :( Valahogy éreztem, hogy ez lesz :( mégis legbelül reménykedtem nagyon. Azt hiszem, hogy ha azt mondjunk, hogy valami fontos, akkor az tényleg fontos. Én úgy érzem a fontossági sorrendbe már nem tartozok bele, pedig azt hittem igen. Lehet félreértelmeztem valamit nagyon... :( Nem mondom azt, hogy nem ért váratlanul, de a remény... az ember mindig reménykedik. És sajnos ez van... De nem tudom, hogy miért kell megígérni akkor :) na mindegy. Szarul érint és kész. Na mára ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr38561298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: én remény alkotásaim szomorúság
süti beállítások módosítása