Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Egy pocsék nap...

2008.08.19. 19:46 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Tegnap megbeszéltük tesómmal, hogy ma valószínűleg elmegyünk vásárolni... de majd reggel ha felkeltünk, akkor majd kiderül mit csinálunk. Hát felkeltem, tesóm még alszik... mondom oké bizti nem megyünk már ma sehova... 10 után felébredt a lelkem, hogy öltözzek megyünk. Na jó kicsit próbáltam hisztizni, hogy várjon már kicsit... asszem túl hatásos nem volt, mert jó kis összeveszés lett a vége. Épp takarítottam a "műhelyem" és pont akkor közli... na jó kicsit összeszedtem magam és akkor gyerünk alapon elindultunk. Vettünk virágot a temetőbe, megvettük a szobámba készülendő képek alapjait (amik olyan jóóóók :) jaj istenem ha már ott tartanánk, hogy rakom fel a falra őket...), aztán még ő bement az OTP-be én addig vettem halacskákat. Hát az agyam eldobom, hogy milyen drágák. Kis semmi hal és elkérnek érte 500ft-ot... szép... na mindegy... mivel itthon már csak kettő volt, ők bírták eddig, így úgy gondoltam hozok párat. Sikerült is kiválasztani őket, úgyhogy most már van élet az akváriumomban :) bár kérdés meddig bírják, mert hát nem adok nekik túl sok jövőt :( de ami kibírja az átszokási időszakot, az elég sokáig megmarad :) szegénykéim, akik voltak meg is lepődtek, hogy hirtelen mennyien lettek :) de végül is 9 hala van most összvissz... kérdés meddig? Majd kiderül... Aztán befejeztem a takarítást... hát mit ne mondjak, lett helyem megint :D de nem alkottam már nem tudom mióta :( de a héten megint neki kezdek...

Ezután... hát a lényeg, hogy utálom ezt a mai napot... Ennyi a véleményem a délutánról/estéről:

Azt hiszem különösebb kommentem nincs hozzá... Csupán annyi, hogy nem értem, hogy az embereknek miért jó az, ha valakivel csak játszanak... Miért jó ez nekik? Jót röhögünk rajta? Hahaha de vicces... hát én marhára nem tartom ezeket poénos dolgoknak... Fúú erre azt mondják, hogy az élettől ezt még visszakapják... azt hiszem jogos... és megérdemelnék... Szóval csak gratulálni tudok... örülök, hogy ez jó szórakozás... örülök, hogy ismételten én szívtam és örülök, hogy megint mástól tudtam meg... Egy darabig nem bízok meg senkiben és egy darabig nem keresek senkit, mert mindig csak a baj van ezzel az egésszel... De a nap zárásaként Dééév hangja nagyon jó...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr92623616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vásárlás kép fájdalom szív halak átverés szomorúság hülyítés dééév
süti beállítások módosítása