Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

A családi nap...

2008.08.24. 21:36 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

"Ki a jobb?
MAGYAROK!
Ki a jobb?
MAGYAROK!
Mennyivel?
SOKKAL!
Milyen sokkal?
VÍZILABDÁSOKKAL!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na ezaaaaaaaaaaaaaaaaaaz :) Megvan harmadjára is :) SZÉP VOLT FIÚK! SZÉP VOLT FIÚK! Sajna nem volt szerencsém nézni, mert nem voltunk itthon :( de az infó hozzám is eljutott és az összefoglalót is láttam újra és újra és újra :) A víz a miénk :D meg az arany is :D

Szóval ma nem voltunk itthon... Ma volt a Bosch-nap Domonyvölgyben... Elvileg Családi és Egészségnap... (néha elgondolkozok ezen a szón, hogy család...) Igazából semmi kedvem nem volt menni... Jójó oké taliztam Ginával és jó volt újra látni őt :) meg dumcsizni is :) Kaptam tőle olyan mobilra azt az izét, aminek nem jut eszembe a neve :D de már a telómon van :) és ígért nekem pólót is :D ugye meg van még? :D:D Úgy volt, hogy csoporttársamékis jönnek és megbeszéljük, hogy megyünk a lánybúcsúra meg az esküvőre... erre mi volt? Baszott felhívni... persze közben lehet, hogy ott voltak csak nem szólt. Nem kicsit húztam fel magam, mert nem csak az én érdekem... nem hiszem el, hogy ennyire nehéz felemelni azt a kurva telefont... de ezekszerint csak így van... és ma adjam át az infókat Mariannak... milyen infókat???? De idegesít ez :S Na mindegy és megint én magyarázkodhatok, de nem fogok, befejeztem. Oldja meg... Szóval ismikkel együtt mentünk ma... Volt két kisgyerek :) Szinte a fél napot együtt töltöttük :) Szóval Domonyvölgyben a Lázár Lovasparkban töltöttük a napunk. Körbejártunk mindent, mint ahogyan azt mi mindig megtesszük, de ők először voltak, így kicsit türelmetlen is voltam na :D De olyan aranyosak voltak :) Végül is azt hiszem, hogy az összes ugálóvárat kipróbálták, na meg az összes játékot, meg minden :D A kiscsajjal mentünk lovaskocsizni is... Hát kicsit türelmetlen volt, így előre tolakodott és az emberek olyan megértőek voltak... "Jaj menj csak és az anyuka is, nehogy elszakadjanak egymástól!" Jaj istenem :D Mi jól éreztük magunkat, így nem izgatott minket ez :D de rögtön lett egy lányom... na meg ha úgy nézzük egy fiam... persze egy napra csak :D Fúúú mennyit ettünk ma... ingyen pia, ingyen kaja... de jó kaják voltak... most emésztenem kell pár napig :D:D

Na de néztünk ám olyan musicales izét is... Pán Péter előadás... egy musical clubban szereplő gyerekek előadásában... Hát basszus... ez azért nem volt semmi... Először is azért mert szerintem az átlagéletkor olyan 14-15 lehetett... aztán amilyen hangjuk volt ezeknek... ááá... főleg az egyik srácnak és csajnak... Hát valami eszméletlen... A zene összeválogatás is valami hihetetlen, annyira változatos és tök jók... És végül az a kis srác... :D jaj istenem :) olyan picike volt, talán elsőbe mehet majd, vagy nem tudom... és csinálta, és énekelt, és élvezte és egyszerűen jól állt neki :) Szóval megérte megnézni az biztos...

 

 

 

 

 

 

 

 

Sztárvendég a Zanzibár volt :)  Hát nem ismerem az összes számukat, de l nyomják... és élőben frankón... Az a rita eszméletlen :D Ha nem lenne ki kellene találni :D "Ez a sötét oldal, itt meg a Jedik vannak... Na jó te is Jedi vagy :D" :D:D szóval jó volt, szép volt, de a tűző napon nem bírtam sokáig így megkerestem a többieket, és végül is elindultunk haza, mert ez már késő délután volt...pedig úgy terveztem, hogy akarok Ritával egy közös képet, de mindegy... nem nagy tragédia :) Ja egyébként leégtem... vagyis a fél felem :D így sütött a nap :D de ez van... Szóval a mai nap egy jó nap volt, kivéve pár dolgot, de hát emlékezzünk mindig a jóra és csaki a jóra nem? :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"A sport megtanít becsületesen győzni vagy emelt fővel veszíteni. A sport tehát mindenre megtanít." (Ernest Hamingway)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr34630993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vízilabda olimpia arany zanzibár domonyvölgy
süti beállítások módosítása