Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Mindenes bejegyzés...

2008.08.27. 19:06 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

 

 

 

 

 

Megjött a suliból a papír... Felvettek... tök röhejes , hogy kétszer annyi pontom van :D Jelen pillanatban nincs kedvem a sulihoz, vagyis ehhez, de majd lesz valami... Ez a suli szeptember 12.-é indul, szóval addig még van időm... ha nagyon nagyon nem tetszik, akkor otthagyom, nincs mit vesztenem :)

Tegnap reggel kicsit nehezemre esett felkelni, ahogy ez mostanában lenni szokott :D Felkeltem és elmentünk csini körmöt csináltatni. Most ilyen lett. Váltottunk és nem vittem mintát, de ezt hoztuk össze. Elvileg a teteje szürke lenne, de csak hogy variáljak... :D rakattam bele kéket és így olyan tök jó színe lett. 4ujjamon van pici virág, mert ez a menő most... :D de nekem így tetszik, a többi nem érdekel :) de egyébként tényleg tök frankó és tök tetszik. Az az igazság, hogy sokkal jobban bejön ennek a nőnek a munkája, mint a másiké. Persze az is jó... csak ez jobb. Úgy számoltuk, hogy délre végzünk anyummal... hát majdnem így lett... majdnem... sikeresen 2-re lettünk készen. Anyummal kezdett a nő, így én ott dekkoltam kemény 4 órát. Miután ő elkészült, hazajött kaját csinálni és tesóm jött vissza értem. A poén az, hogy 2:15-re hazaértem, 3:15-kor ment a vonat, félig voltam csak bepakolva, mert úgy számoltam, hogy előbb hazaérünk és még lesz időm ezt-azt berakni. Hát ez nem így lett... vagyis de... öcsém hazahozott, fürcsi, kaja, és a fontosabb dolgokat, amiket még kihagytam, azokat bedobáltam és mehettünk is... öcsikém vitt a vonathoz és még volt is időm... sőt nem is indult el időben a vonat... :S ezt utálom a legjobban... na mindegy. Megbeszéltük Mariannal, hogy félúton talizunk... hívom, hívom semmi... na mondom ez így jó lesz, de tudom, hogy jutok el hozzájuk. Próbálom hívni, semmi. De aztán sikerült beszélni, csak megbeszélésen volt még :( de taliztunk és vártuk a buszt, mikor jött a teló, hogy elküldtek értünk egy kocsit. Őszintén szólva örültem is a kocsinak, mert a táskám olyan nehéz volt... :D Szóval tegnap a lánybúcsúra voltam hivatalos. Először tök szar volt, mert akikre számítottam azok nem jöttek... :S csak nem tudom, hogy miért igérték meg... szóval odaértünk és segítettem Mariannak megcsinálni mindent. Aztán befutott Ildikó, aki egyébként az évfolyamtársam volt és a kicsi szivem is megnyugodott, hogy véééégre ismerős... Szóval mi hárman szórakoztattuk először egymást. Egyébként nyolcan voltunk és 5 embertn,  nem is ismertem... vagyis Katát már de, mert ő jött értünk kocsival :D szóval először tök furi volt, hogy mindenki vadidegen, de szerintem nem volt semmi gond :D Szép lassan megérkezett mindenki. Ittunk... :D ettünk... :D szórakoztunk... :D a kaja nagyon jó volt, pár napig még meg tudnám enni :D a piával nem volt gond :D volt köztünk két kismama, így volt aki, nem alkoholizált :D mi se annyira, csak kevertük rendesen :D de jól éreztük magunkat :D a többi meg ugye kit érdekel? :D Activityztünk :D jaj istenem :D ennyit röhögni :D hát én alkottam :D

 1. sárkányrepülő :D

2. ökörszem :D

 

 

 

Egy perc alatt készült művek :D nem értem mi nem érthető ezeken :D "Mi eeeeeez????" "Hát SÁRKÁÁÁÁÁÁÁÁÁNY :D:D:D" Ennyit röhögni basszus :D 4 körül elaludtunk, aztán 7 körül fel is ébredtünk :D szóval nem sok alvás volt, de olyan 9-ig még pihi volt... Aztán egy laza reggeli és go haza... utaztam 3 órát, ami olyan kínszenvedés volt, hogy az valami hihetetlen. Hazaértem kipakoltam, aztán go a fodrász. A szokásos melír a hajamba, de valahogy ennek most sokkal jobb színe lett, mint amilyen szokott lenni. Persze az is jó, de ez most sokkal jobb. És most itt vagyok, vagyis itt se, mert fáradt vagyok és álmos és ma jól fogok aludni :))))

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr6636536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: suli köröm activity lánybúcsú
süti beállítások módosítása