Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Vásárlás...

2008.08.29. 19:00 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Tegnap nem volt kedvem írni, végül is azt hiszem nem is tudtam volna úgy semmi értelmeset leírni. Éjjel valaki hívogatott... Végül is megvan, hogy honnan hívtak, de például egy Mol töltőállomásról egy nyilvános fülkéből bárki hívhat... Például abból a városból nincs is ismerősöm... Aztán ott egy ismeretlen mobilszám... visszahívó üzik tömkelege... hát nem fogom visszahívni, mert nem tom ki ez... asszem a két dolog összefügg, de ha nagyon akar valamit az illető, akkor majd hív... de ne éjjel, mert ez kicsit uncsi... jó hiába, hogy nem volt a telómon a hang, de akkor is... Tegnap itthon megbeszéltük, hogy valószínű ma elmegyünk vásárolni... reggel ébreszt anyum, hogy mikor megyünk... én nem tudom, öcsém nem tudja... alszunk még :D de nem annyit... elindultunk, go a gyógyszertár, ahol egy csomó időt álltam sorba... :S vettünk virágot, majd bevásároltunk... kitaláltam, hogy menjünk ruhát venni, persze ez öcsémnek nem tetszett... egy felsőt akartam venni, de olyan nem volt, amilyet akartam, de lett másmilyen... kitaláltam, hogy ha megyünk hazafelé ott még van egy bolt... "Mit variálsz már ennyit?????" hangzott tesómtól... hát engem se kell félteni :D kicsit olyan szomis kedvem lett, meg így meg úgy, aztán azt hiszem meg is sajnált és megállt "De jó lenne ha iparkodnál!" jójó... :D a lényeg az az, hogy lett két olyan felsőm, hogy csak na... kurva jól néznek ki... anniy pénzért jól is nézhet ki... és abba megyek holnap az esküvőre :)))))))))) becsomagoltam az ajándékot is :D basszus ennyit kínlódani :D végül is ajándék kinézete lett :D azt hiszem rá kell pihennem a holnapi napra :D szóval pihi ezerrel :D

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr5639895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vásárlás esküvő felső teló
süti beállítások módosítása