Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Suliban, avagy az agresszív majmok élete :D

2009.03.07. 17:41 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Hol is kezdjem, hol is kezdjem... Hát elég rég írtam, pedig lett volna mit, csak valahogy nem vitt rá a lélek :) A múltról egyenlőre nem írok, mert nem tudom megfogalmazni úgy, ahogyan szeretném. Írok a jelenről... Két hete jött a suliból a papír, hogy elkezdődik megint a gyógypedagógia... Gondoltam hurrá... Múlt héten volt a beiratkozás, azt elsumákoltam, na meg a lustaság nagy úr :D de persze inkább pihentem, minthogy föl9öslegesen bemenjek és elmondják azt, amit én már rég tudok. A héten felhívtak a suliból, hogy csak be kéne menni, mondom jó akkor szombat... Ma reggel, vagyis "hajnalba" felkeltem és elindultam a semmiért (mint később kiderült). Szóval megbeszéltük Mariannal, hogy talizunk a nyelvvizsgája után... Még vártam elkaptam a gyógypedes tanárt... Hát magyarul, röviden és tömören ez nem rendes. Persze az előző féléves dolgokat letagadta, mondván neeem ő ilyet neeeem mondott.... Mondom nem-e... azért engem se kell félteni, megmondom én a magamét, hát kicsit kijött belőlem, hogy azért elég sok kamu volt már itt, van-e bizonyíték arra, hogy most normálisan fog menni majd minden most... Erre a lelkem simán közli, hogy "Jó nem kötelező idejárni"... hát azt hittem dobok egy hátast... pont ő mondja, aki tudja, hogy kellenek az emberek, és ahelyett, hogy azt mondta volna, hogy igen, most minden rendben lesz, simán közli, hogy nem kell idejárni... Mondtam, hogy jó... akkor szedem a cuccom és itt se vagyok... Erre elkezd jópofizni, hogy jaj így, jaj úgy, DE olyan emberek kellenek, akik tudják ezt csinálni... Persze nekem se kellett több, simán közöltem, hogy azért nekem már most sokkal több gyakorlatom/tapasztalatom van ebből, mint hinné... Erre közli, hogy oké, akkor itt a helyem ,de jó lenne, ha járnék órára... Aha... Csak én már ezt megcsináltam egyszer, nem fogom mégegyszer... Persze a kredit beszámításról meg a költségtérítés enyhítéséről szóló papírról ő nem tud semmit... ááááá.... miért is tudna, hisz az ő neve alatt fut minden... aha... ismételten ott tartunk, hogy mindenki mást mond, senki nem tud semmit... ígérgetnek összevissza... na meg persze ez másoddiploma... az persze... a nagy lóf*szt az... sok baromarcú, aki kitalálta ezt az egészet... legalább ők értenének hozzá, ha már elindítják ezt a szart. Szóval elindultunk másoddiplomáról és kilyukadtunk egy papírnál... hát nekem nem ér meg egy papír 160ezret... papírom már van róla... azt hiszem elég lesz az... Szóval beidegesedtem, hogy megint felkeltem végülis tök fölöslegesen... Ennek örömére elmentünk kajálni, és kicsi Anita kitalálta, hogy mi lenne, ha elmennénk az állatkertbe :D Hát elmentünk :D Az élmények:

Amikor beléptünk csak madarakat láttam... :S mondom van itt normális állat is? :D Oroszlán? Medve? :P Zsiráf? Vagy valami? :D Persze van :D Találtunk is :D Tök szépek voltak, így élőben... Rózsaszín... Nem szeretem ezt a színt, de áááááááááá :) Szépek voltak :) És ráadásul ilyen közel még soha nem voltam pelikánokhoz :P megkockáztatni nem mertem, hogy hozzájuk érjek :D "Bátor vagyok, bátor vagyok" :D Hát nem :P De akkor is na :P Aztán többek között ott volt ez a "krokodil" :D Hát érjük be ezzel :D Néztünk farkasszemet, de megállapíthatom, hogy ő nyert :D és a megdermedésben is :D Szóval egy üveg választott el minket... :( "Vigyázzatok, nehogy hirtelen megijedjetek" ááááá mi nem :D Végül is tőle nem ijedtünk meg, pedig azért csesztettük őt (is) :D Áááááá mi nem arról vagyunk híresek, hogy zaklatom az állatokat.... Áááá dehogy :D Mi? Kizárt :D Na jó az egész a nyomi majmoknál kezdődött... Mariann mondta, hogy idegbetegek, ha kopogunk nekik, akkor az üvegnek ugranak :D Hát először nem jött össze... De az egyik fajnál igen :D Bőszen idegesítettük őket :D Ők bőszen ugráltak az üvegnek és támadtak volna :D keményen "fújtattak" nyitott szájjal :D már majd összepisiltem magam a röhögéstől :D de tényleg olyan poénos volt... Nem is ijedtünk meg... csak egyszer :$ :D Az úgy történt, hogy :D bőszen "zavartam" őket, mikor valahonnan felbukkant egy és úgy neki ugrott az ablaknak, hogy nem kicsit ijedtem meg :D :D :D Tiszta idegbeteg majmok voltak :D de nem csodálkozom hogy ilyenek. De azért voltak ari majmok is.

Pl ilyenek :D Volt egy kis majma, kicsi és szőrös volt :D és úgy megölelgettem volna, bizti olyan kis puha lehetett :) Kifele jövet, láttunk két csávót :D Jót röhögtünk rajtuk :D Ugyanazt csinálták, mint mi :D Végül is ők sem "zavarták" a majmokat :D:D De lássuk be, azért jó poén volt, persze belátom ezért ilyenek, mert az olyanok, mint "mi" elrontják őket :D de könyörgöm :D Ha már jegesmedve vagy zsiráf nem volt, attól legalább mi hagy találjuk fel magunkat :D Szóval az állatkerti kiruccanásunk tök jó volt, és még meleg teát is kaptunk :D Vagyis csak én ittam belőle :D Legalább történt valami érdekes is ma :) 


Szóval idegbeteg majmok 4ever :D:D:D:D

 

"Számomra nincs nyilvánvalóbb igazság annál, hogy az állatok ugyanúgy rendelkeznek a gondolkodás képességével és értelemmel, mint az emberek."
(David Hume)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr41987721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: lol suli állatkert majmok idegbeteg
süti beállítások módosítása