Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

A tajkártya örömei...

2009.07.14. 20:08 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Reggel felkeltem, hogy de jó lesz nekem, végre mehetek a kozmetikushoz, ámde teljesen máshogy alakult a napom. Végül is elmentem hozzá, de mondta hogy nem csinál így meg, mert csak rosszabb lesz tőle a szemem. Hát a következő busszal irány a bőrgyógyászat. Jézusom mennyien voltak... Egész délelőttöm arra ment el, hogy ott dekkoltam. Aztán nagy keservesen behívtak, és szerintem 2 percnél többet nem is töltöttem bent. Aztán azt hittem milyen jó lesz, majd megkapom a recepteket és irány ki onnan. Hát... közölték, hogy nem vagyok jogosult a TB-re. Akkor mi a francnak fizettem eddig??? Ez persze jó kérdés. Persze a legnagyobb szívás az, hogy hiába jelentkeztem be a munkaügyiben, ha az a kurva MÁK nem küldi ki a papírom. Vajon ők állják a gyógyszereim árát majd? Hát nem hiszem. Na mindegy, keservesen kijöttem, elmentem a gyógyszertárba kiváltani, ahol szintén közölték ezt velem, és hogy mennyit kell fizetnem. :( Hát otthagytam pár ezer forintot egy kurva gyógyszerérét, meg egy vitaminért. De legalább remélem használni fog. Azt mondta a doki, hogy olyan 4-5 nap múlva szépen elmúlik majd. És akkor jövőhéten mehetek a kozemtikushoz :) jupííí :) Hazafelé beugrottam még az egyik ismerőshöz, és mutatta az új felsőket. És hát vettem egyet... de minek? Hát mert megtetszett :D és amúgy meg tök tetszik rajtam...ennyi... még mindig én kerestem meg rá a pénzt :P
Aztán mikor hazaértem, anyum mondja, hogy kerestek a szervezők, hogy a falunapon megint csinálnék-e mágnesfestést. Hát nagy kínszenvedés után eldöntöttem, hogy igen, de ők még nem tudják. Majd kiviszem a megmaradt cuccaim és hátha összejön belőle egy kis pénz. Ma már ki is öntöttem a mágneseknek valót, holnap megcsiszolom és rárakom a mágnest, mert utána nem sok időm lesz erre.
Délután meg beszéltem az egyik volt kollegámmal. Mondta, hogy holnap megbeszélés lesz a suliban, és hogy lesz akit elküldenek. Kicsit meglepődtem, mert a természetismeret tanárt fogják... Hát ekkor elkezdtem gondolkozni, hogy jaj istenem milyen jól is jönne nekem az... Persze álmodozzunk, álmodozzunk... De tényleg nagyon jó lenne... Azt mondta, hogy majd holnap felhív és mesél, hogy mi volt :) Már várom.
Aztán még ma kaptam egy levelet megint Tibitől. Már tényleg hiányzik nagyon a hangja. A levelét megint egy verssel zárta:


"Hiába imádlak, hiába szeretlek
Más nézi tüzét ragyogó szemednek.
Elűzted az álmom, már másé az ajkad
Tiéd volt a szívem, de te nem akartad.
Fáradt a lelkem, boldogtalan vagyok
Talán elfeledlek, talán belehalok.
Életed kertjében nyíljon sok virág
És ne törődj azzal, mit mond a világ.
Szívedre hallgass és boldog leszel
Ha valaki mást boldoggá teszel.
Nem akarok vitát, se szidást hallani
Nem fogok többet senkit sem zavarni.
Nem akarok bánatot, nem akarok érzést
A szívem nem bír el több szenvedést.
Régóta lappang egy gondolat a fejemben
Egy aprócska dobbanás itt bent a szívemben.
Kimondani nem könnyű, de mégis megteszem
Mert tudnod kell, hogy csak veled létezem.
Hiába imádlak, hiába szeretlek
Más nézi tüzét ragyogó szemednek.
Elűzted az álmot, már másé az ajkad
Tiád volt a szívem, de te nem akartad.
Fáradt a lelkem, boldogtalan vagyok
Talán elfelejtelek, talán belehalok."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr771246416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vers vásárlás én levél tb
süti beállítások módosítása