Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Csuklás és hasonlók...

2009.08.23. 18:15 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

http://ritusss.freeblog.hu/files/torekeny.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Ha csuklik valaki, biztosan emlegetik – tartja a néphit, és a babona elvileg magában hordozza a megoldást is: ha kitaláljuk, ki emleget, elmúlik a csuklás." Ma rengetegszer csuklottam... Hát gondoltam mindig valakire és rögtön elmúlt. Most vajon ez tényleg így van, vagy nem? :D Hát lehet... :)
Az éjjel jó sokat aludtam, de ennek ellenére fél 7-kor felébredtem és már nem tudtam visszaaludni. Aztán 8-kor a többiek is felébredtek, de kicsit fel is húztam magam. Anyám simán felébresztett volna, ha még alszok, persze az kurvára nem érdekli őt, hogy ma alhattam volna... de hát az az együttérzést nem igazán ismeri. Ma egész nap velem volt gondja, de nem derült ki, hogy miért. Minden szarba belekötött, ahogy annak lennie kellett, de persze én se hagyom magam, mert a francért kell kötekednie állandóan. Mindig mindenbe bele kell kötni, bunkózni kell, de ha nem állítja le senki, akkor csak tovább fajul minden. Engem meg aztán nem kell félteni. Azért védem magam, mert érzékeny vagyok így is, de ezek aztán ki tudnak csinálni de rendesen. Persze ez kit érdekel? Senkit... Szóval no comment...
Holnap reggel kelhetek korán és go melózni... jaj de nincs kedvem elkezdeni ezt az egészet. Holnap minden kiderül mit és hogyan... Csak ne kelljen már ilyen korán kelni :(

Kiss Ottó: Ha valaki csuklik

Ha valaki csuklik,
Az azt jelenti,
Hogy emlegetik.
Ezt egy néni mondta
A buszmegállóban.

Anya meg azt mondta,
Hogy biztosan
Apa emleget minket,
Azért csuklottam.

És amikor mindnyájan,
A néni,
Anya
Meg én is
Emlegetni kezdtük
Az autóbuszt,
Azonnal meg is érkezett.

Egy nagy , kék, csuklós.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr101333126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vers én érzelmek
süti beállítások módosítása