Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

"Zavard össze a világot! Mosolyogj hétfőn!"

2009.08.24. 19:20 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

http://news.softpedia.com/images/news2/Cartoon-Network-to-Develop-A-MMORPG-2.jpgTegnap este a kábelen léptettem a csatornákat, de nem találtam olyan igazán értelmes műsort. Na meg valahogy pont kifogtam, hogy mindenhol a reklám ment. Épp a CN jött és megakadt a szemem... 21:08 volt és mi ment? Hát aPoltergeist:Kopogó szellem. Hát én azt hiszem, hogy ez egy "gyerek csatorna", és azért nem minden gyerek alszik még 9-kor. Sajnos tudom, mivel gyerekekkel vagyok körülvéve, hogy mindent lehet nézniük, de azért ez kicsit felháborító, hogy ilyenkor thrillert kell adniuk. Vajon miért nem lehet ezt később elkezdeni? És ezek után csodálkozzak, hogy milyenek a gyerekek? Hát kösz nem... szóval a szülők mellett meg van a véleményem az ilyen csatornákról is...
Akkor a máról... A cím valahogy illik a mai napra. Hétfő van, de valahogy már alapból úgy keltem, hogy nincs kedvem semmihez és ennek ellenére tök jó kedvem is volt. Érti ezt valaki? Mert én nem. Gyorsan felkeltem, elkészültem és mentem kaját venni. Már útközben leállítottak, hogy milyen csini vagyok ma :) (pedig csak egy szoknya meg egy sima felső volt rajtam). Aztán a boltban is megdicsértek, és mondták bent, hogy tök látni, hogy mennyit fogytam :) Hehe azért ez tök jó érzés :) meg azért a szoknyán is tapasztaltam, mert hát nem kicsit csúszkált volna lefelé. Na de azért a majdnem 10 kiló, az majdnem 10 kiló :) Aztán jött a busz és go melózni. Egyik kolleganőm a félúton felvett, és onnan kocsival mentünk. Fúúú de furcsa volt ismét a suliban lenni. Valahogy azt éreztem, hogy rajtunk kívül (mármint a fiatalokon) mindenki olyan életunt. De mondjuk ez valamilyen szinten már érthető is, de akkor is. Én se vagyok mindig jól, de mosolyogni tudok ha kell, ha nem. Ja meg bírtam, hogy mindenki mondja a magáét, nagy ricsaj a tanáriban :D és egy hét múlva meg már a gyerekek fognak túlkiabálni minket. Szóval eljött a 8 óra, a főnök elmondta amit akart, de tényleg extra röviden. Arra számítottam, hogy majd beszél egy csomót, de nem. Gyorsan fel lettek osztva a tantárgyak és azt hittem, hogy rám majd ki tudja mikor jut idő. Aztán végül is a napközi volt az utolsó. Aztán mondták, hogy tanítanom is kell majd természetismeretet, aminek tök örülök, de mint helyettesítés. Én hülye meg annyira elkalandoztam, hogy meg se kérdeztem, hogy vajon ez a helyettesítés meddig fog tartani stb stb. Jó mondjuk azt se tudom, hogy melyik osztályt kapom, de már a tudat is jó érzés. A szerződésem a héten meglesz és ez is tök jó. Sőőőt :D már azt is tudom, hogy 8 hét és őszi szünet :D ezt is az igazgatóhelyettes mondta :D Aztán nehogy már tökéletes legyen minden... van az alkalmassági lapunk. Én azt tavaly megcsináltattam, ugyanúgy mint a többiek, le is adtam a suliban, csak kiderült, hogy az nekem most fog lejárni, így azt újítani kell. Szóltam az iskolatitkárnak, hogy adja már oda... Átnézi a papírokat, persze az enyém nem volt közte. Nem is lettem ideges...ááááá és még azt mondja nekem, hogy biztos nem adtam le. Aztán elmagyaráztam neki, hogy diplomás létemre érzem magam olyan értelmesnek, hogy csak meg tudom jegyezni, hogy mit, hova, kinek. Simán emlékszem, hogy tavaly odaadtam neki, erre persze ő mit mond? Tuti nem adtam le... Érdekes módon ahogy kipakolta a másik két mappáját, meglett a papírom. Szóval erre mondom azt, hogy ez köcsögség a javából. De hogy lehet valaki ennyire köcsög? Inkább mondta volna azt, hogy bocs, de nincs kedvem ma melózni... Na mindegy a papír már nálam van és majd hamar elintézem a dolgokat. Szóval ma hamar leléptünk és már 11 előtt itthon voltam. :) Ja meg szóltam, hogy szerdán nem tudok bemenni, mert "orvoshoz" kell mennem, ami persze nem igaz. Szóltak, hogy jó lenne ha szerdán be tudnék menni melózni a boltba. Aztán úgy voltam vele, hogy mivel nincs szerződésem még, így vesztenivalóm sincs. Mondtam hogy a dokinál fogalmam sincs hogy végzek, szóval a szerda kimaradna. Láttam rajtuk, hogy valahogy ez nem frankó így, de nincs lelkiismeretfurdalásom, mert a szerződést még nem is láttam és azért jogosan be se kéne járnom addig... De különben meg nem csináltak belőle problémát. Szóval szerdán go melózni a boltba, és még lesz is kis pénzem megint. :)
Ahogy hazaértem, öcsém kitalálta hogy ő enne valamit, de ami van az nem jó neki. Gyorsan átszaladtunk a boltba és vettnk sajtszószt meg tésztát, és kicsit feltuningolva közös erővel megcsináltuk. Egész fini lett és mivel közös meló volt, így tök hamar kajáltunk is :) a délutánt meg a pihenésnek szenteltem. És most is pihenni fogok, mert megérdemlem :P

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr811335514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én jókedv
süti beállítások módosítása