Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

A kutyatáp esete...

2009.10.31. 18:48 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

http://big-foot.hu/webshop/images/szaraz_tap.jpg Vagyis inkább szegény én és nem a kutyatáp..-  Honnan is jön ez az egész? Hát melóztam ma is. Tényleg igaz az, hogy minden nap történik valami, de leginkább olyan dolgok történnek amik felidegesítenek. Az egész napom el tudja egy ilyen cseszni, mert csak magam idegelem. Kezdődött a korai keléssel ugye... fúúú de rohadtul utálom a reggeleket :D vagyis inkább hajnalokat. Olyan hideg volt reggel :( már tényleg kell a kabát :( de hát ez van, nem tud az ember mást csinálni, ha nem akar szétfagyni. Nem értem az embereket... ma is előbb nyitott a bolt, de már az ajtó előtt álltak az emberek. Nem hiszem el komolyan, hogy ezek nem tudnak aludni. Mintha itt lenne a világvége és most azonnal kell nekik minden. De nem csak az öregek, a fiatalok is. Bezzeg ha én aludhatnék néha... tuti nem a bolt lenne az első. :D Na és ha már nyitás akkor ugye jönnek a fárasztó, idióta, nem rendes emberek. Sajnos van a faluban nem is egy ilyen. Próbálom őket minden alkalommal elkerülni, a minimális kommunikációval lerendezni őket, néha persze nem sikerül. A mai nagy csúcspontja egy öreg asszony volt. Kutyatápot szeretett volna, de nem tudtam az árát. Kis naívan felmásztam a létrára, csipazkodtam, mint egy kismajom, hogy tudjak segíteni. Erre az öregasszony mit csinál??? Fogta magát és felszívódott mire megnéztem. Szerintem frankón fizetett és lelépett. Frankón csak annyi volt, hogy felmásztam, ez meg eltűnt. De milyen már ez? Az ember segít, erre fogom magam oszt otthagypm a picsába. :S Jól felhúztam magam. Aztán jött a következő, aki végig pakoltatta velem az összes sampont, az összes lekvárt és simán közölte a tejszínhaboknál, hogy azért vesz hátulról, mert ott azok vannak amik tovább elállnak :D persze ebben az a poén, hogy az embereknek köszönhetően az egész át van forgatva mindig... Na mindegy. Vártam a 10 órát, hogy eljöhessek, mert ami ma ott volt, az borzalom. Nem tudnám elviselni ezeket az embereket nap mint nap. És most jön a várva várt pihi...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr141489388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én emberek érzelmek
süti beállítások módosítása