Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Csak így kedden...

2009.11.02. 20:40 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

A vasárnapi nap nagyon a padlóra vágott. Kezdődött azzal, hogy reggeltől valahogy mindenért én voltam a hibás... De valahogy ezt már megszoktam. Ha csinálok valamit az a baj, ha nem akkor meg az. Aztán go a temető, majd az este folyamán ért egy csapás, ami lelkileg kicsit összetört. Valahogy nem igazán értem azt, hogy miért csak a szexet látják bennem a pasik. Nem igazán tudom elhinni, hogy nincs olyan, aki esetleg szeretni is tudna. Áááá nem hiszem el, nem hiszem el... Na mindegy... Csak ezt már baromira unom... de nem vagyok csitri, hogy kapható legyek erre...
Hétfő... tipikus nap. Ha nem lenne elnevezve, akkor is tudnám arról a napról, hogy nem olyan mint a többi. Alapból az, hogy menni kellett melózni, mert hát ugye könnyű hozzászokni a jóhoz, és ahhoz is, hogy nem kell utazni. Aztán du fogadóóra. Hát nem is tudom, hogy megérte-e ottmaradni, de végül is volt nálam 3 szülő, az már haladás, ha úgy nézzük. Aztán mivel délelőtt utalták a pénzt, tesómat rábeszéltem hogy este jöjjön el értem és nézzünk már nekem csizmát. A Deichmann-ba mentünk, mert ott most tök jó árak vannak. Felpróbáltam egy csomót, de úgy nem sok tetszett. Volt egy, ami tök bejött, de kicsi volt a lábamra, nagyobb meg nem volt már belőle. Aztán volt az, és ezt is vettem meg, mert extra bélelt és most erre van szükségem. Mondjuk megfogadtam, hogy többet nem adok ki 10ezernél többet csizmára, mert a tavalyi is szétment. Így meg aztán baromira nem éri meg...
Ma meg... a melóban őrültek háza, a gyerekek ma nem voltak rendesek. Mintha a falnak beszéltem volna. Este meg go a kozmetikus... és így röviden tömören le is zárom a mai napot...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr251494108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én emberek gyerekek csizma érzelmek
süti beállítások módosítása