Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

So we do...

2009.11.30. 20:47 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

https://m.blog.hu/ci/cicufer/image/M%C3%A1segy%C3%A9b/Garfield-HateMonday-blank_molly.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SO SO WHAT...?
Hát szokás szerint baromira utálom a hétfőket. Valahogy ilyenkor semmi sem jön össze. Már maga a korai kelés... áááá... Aztán a hideg... áááá.... És a sok ember a buszon. A sok hülye, aki nem tud kora reggel aludni :D köztük én is. Utálom a korai kelést, utálom a reggeleket.
Már az alapból a padlóra vágott, mikor reggel beállított a tanár, akit helyettesítek, hogy akkor ő jött dolgozni... Csak lesek, hogy vajon én erről miért nem tudok... Hirtelen annyi minden végigfutott az agyamon. Hiába, hogy csak helyettesítek, de szeretem na, nincs mit tagadni ezen, és ezért is rossz ez az egész. Aztán jöttek a hírek, hogy elküldik őt szabira, ami x nap, szóval még nem jön vissza, de közben dolgoznak a következő gyereken is... Aztán hivatalosan is hallottam ezt, szóval még nem jön vissza, és elvileg ezt a félévet én fogom zárni, aztán meg ki tudja. Adja az Isten, hogy összejöjjön a gyerek, mert az csak nekem lenne jó... :) Mert szerintem akkor lenne helyem még vagy 3 évig, aztán meg még ki tudja... De addig is bármi történhet... Bízni kell, bízni kell...
Hát aztán meg a helyettesítés. Ugye azt mondták, hogy első és negyedik óra... de hogy ne unatkozzak, voltam közben másik két órán is, szóval a túlórák száma megint növekedett. De nem unatkoztam és ez az osztály... Hát hihetetlen. Csend volt, azt csinálták, amit én mondtam, lehetett haladni. Nagyon frankó volt. Aztán a másik két óra angol volt. Az egyik felsős, de ahhoz köpni nyelni nem tudtam, így hát be kellett látnom, hogy a szabad foglalkozással mindenki jól jár :D Na és hogy nehogy már jó legyen nekem, így kiderült, hogy holnap is mennem kell, ugyanabba az osztályba. De szívesen megyek, mert tényleg jók voltak a gyerekek. :)
Estére meg kellőképpen elfáradtam, szóval jöhet a pihi, mert hajnalban ismételten kelés...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr271564842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én suli gyerekek hétfő
süti beállítások módosítása