Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Péntek 13? Nem, péntek 4...

2009.12.04. 21:56 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Péntek, péntek, péntek... és mintha péntek 13.-a lett volna. A kezdet kell annál jobb, minthogy 6-kor arra ébredni hogy a nagy bazi teherautók száguldoznak az utcában? Mert azt képzelik, hogy ez az autópálya, én meg nehogy már aludjak hajnali 6-kor. Minek is... Aztán nehogy már valami jó jöjjön, a telómon ahogy nézem az időt, kiírja, hogy "Sim kártya hibás". Teló kikapcs, bekapcs, pin kód beírva, de nem jó :D újra beírva, de az se jó :D kéri a puk kódot... de vajon az hol van? :D Már kora reggel a puk kódot kerestem, aztán beírtam, és oké lett megint minden. Aztán elkészültem, összeszedtem a cuccom és megnéztem a neten, hogy mikor is megy pontosan reggel a busz. Hát láss csodát, simán oda volt írva, hogy ez a busz nincs is meg ma. Na vajon most mit csináljak? Végül is pont jó, hogy itthon volt még tesóm. Sikeresen felébresztettem, és megoldottam, hogy ha tényleg nem jön busz, akkor bevisz. Aztán végülis jött a busz, csak az idővel kellett játszanom, mert félő volt, hogy a csatlakozást lekésem, de épphogy beértünk. Aztán persze jött a folytatás. Vettem ki pénzt, és mit adott ki az automata? :D Hát zöld csíkos ezreseket :D hát mondom majd gyorsan lepasszolom :D hát a boltban leste a nőci is, de le ellenőrizte nekem mindet, szóval még rendes is volt, de nem hamisak, csupán nem láttam még ilyet. :D
Aztán jött a suli. A mai óráim elmaradtak, mert mikulásozás volt a suliban. Az egyik osztályban voltam én is, és kaptam csomagot is :P meg a másik osztálytól is kaptam :P Délután a gyerekekkel mesét akartunk nézni, persze az osztályban megint nem volt meg a távirányító. Megkeresem az osztályfőnököt, persze ő se tudta, hogy hol van... Persze majd ezt el is hiszem. Mérgemben széthúztam mindent :D és a másik osztályban összedugtam a lejátszót a tv-vel, persze minden volt csak hang nem, de hosszú kínlódás után az is meglett. Most meg majd lehet kínlódani, mert én aztán mégegyszer nem megyek amoda az tuti, majd aki akarja, az összeszenvedi :D Aztán mielőtt elindultam volna haza összetűzés a cigókkal :S Az eszem megáll sokszor, hogy ezek mit meg nem engednek maguknak. Simán elrakta az egyik elsős mikulás csomagját.... És mikor szólok neki, akkor még ő van felháborodva. Mert ugye mindig mindenben ők az értatlanok, Már kezdem unni, hogy mindig velük van a probléma...
Aztán késő délután/este hogy adjunk az élvezetnek, ismét elmentünk vásárolni, hátha megtaláljuk a megfelelő ajándékot karácsonyra. Hát így is lett. Megérte a másfél óra, de akkor is le van rendezve mindenki. Sőőőőt még tesómat is lerendeztem :D úgy, hoyg ő nem is tud róla :D hihetetlen :P Szóval a szülőket elintéztük egy ollyan kávéfőzővel, amvel tudunk azt az igazi capuccino-t is csinálni (mersze, hogy nekünk is legyen már hasznunk belőle :D), meg mellé egy-egy apróság. Aztán kifele jövet a virágosnál megálltam, mert gondoltam hátha van Bonsai fa. Azt mondta a srác, hogy ha tudok várni, akkor szerez nekem :) hát persze hogy tudok várni. Karácsony előtt meg is lesz, ha minden jól megy. Aztán pont jól jött a táskás bolt, ahol sikerült beszereznem egy férfi bőr pénztárcát, ami kicsi, sok hely van benne és még jól is néz ki. Tudom, hogy tesómnak már szét van szakadva, szóval így még jól is jön. Aztán remélem tetszeni is fog neki :D Ha nem, akkor így jártam...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr181574753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vásárlás meló én karácsony gyerekek cigányok
süti beállítások módosítása