Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Broken hearted...

2009.12.06. 20:30 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

"Az összetört szívre az egyetlen gyógyír az idő."

 

 

 

Ilyen az emebri lény. Pillanatok alatt meg lehet bántani, de van aki kívülről sebezhetőnek tűnik, vannak akiken rögtön látszódik az összetörés. Annyira elegem van a kötekedésekből. Annyira utálom azt, hogy semmit  nem lehet megbeszélni ordibálás nélkül. Hát igen ez a családom... Most mit várjak? Soha nem is beszéltünk meg semmit. Minek is? Már kezdem érteni, hogy miért van mindig ideg a gyomromban. ÉS azt is kezdem érteni, hogy miért mondta azt az orvos, hogy a sok idegeskedéstől is bevérezhetett a szemem. Csak ha így haladunk, akkor ez se fog elmúlni egy hamar. Baromira elcseszett egy nap ez így. Tök fáj így a hasam is, mert kurvára nem jó érzés ez így. Nem tudok nem ezzel foglalkozni, mert nem megy. Túl lelkis vagyok... ÉS rohadt szarul érzem magam.
Ma délelőtt meló, hiszen ma én voltam az egyik hosszú hétvégés. Valahogy ez most nem hiányzott, mert a héten többet voltam szerintem az iskolában, mint itthon, így pihenni sem tudtam eleget. Tehát hétvégén se pihentem eleget, de kitakarítottam ma a szobám. Ráfért már, mert pár hete erre se volt időm. Na meg mi lett volna, ha hazahozom a sulis cuccokat is??? De majd azokat csak a téli szünetben hozom haza, mert addig már nem akarom fölöslegesen hordozni, mert úgysem fogok beleírni semmit. Kell nekem is a pihi, legalább ilyenkor. Szóval ma meló... Ahhoz képest ma is voltak szép számmal a boltban, de szerencsére nem olyan sokan. Bár ennek ellenére fáradtan jöttem haza.... De hogy ne legyen jó napom, tett róla egy öreg nő. Kis kedvesen megkérdezem, hogy segíthetek-e, erre mi a reakciója??? "Már szétnézni se lehet???" Gondoltam magamban, hogy anyáddal beszélj így, mert a már maga a stílusa is tök bunkó volt. Segítsen neki máskor a "faszom" :D , mert én tuti nem fogok :D de akkor ne lessen úgy, mint akinek segítség kell. Hülye bunkó öregasszonyok. :D ÉS legyek kedves? Hát majd azzal, aki megérdemli...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr601578826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én érzelmek
süti beállítások módosítása