Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

December 31.

2009.12.31. 17:00 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

"Ha nincs párod, akkor ma találkozhatsz egy „jelentkezővel”. Ne legyenek nagy elvárásaid! Hagyd, hogy a dolgok maguktól alakuljanak!"
Ennél jobban nem is lehetnék türelmesebb, mint ma :) Azt hiszem évem egyik legszebb napja a mai... Vajon miért? Azért, mert hajnali 5-től melóztam majdnem 4-ig? Vagy mert az utolsó nap is melóztam a pihenés helyett? Egyáltalán nem okozott ez nagy gondott. Na jó a reggeli kelés igen. Már hajnali fél 3-kor felébredtem és egyszerűen nem tudtam aludni, már tv-t is néztem, de valamiért mostanában nem megy... Aztán kicsit sikerült aludnom 4-ig, de nem siekrült akkor felébrednem :D Kicsit később erőt vettem magamon és elkészültem, persze időben nem értem ma oda. Aztán gondoltam, hogy majd jön a reggeli hajtás, de végül is nem volt nagy. Már már az is megfordult a fejemben, hogy tök fölösleges volt felkelni, és akkor jött ő :) Olyan, mint aki fényt hoz a sötétségben :) Hiányzott, pedig nem rég váltunk el... Azt hiszem ennyit nem beszélgettünk még, mint ma... Valahogy minden jött magától. Még a kis rákjaim is megmutattam neki képen, ami láthatóan tetszett is neki, és innen újabb téma indult, aztán jött a lelépés, "de jövök még" szöveg... És igen jött is még, nem is egyszer :P Persze mondta, hogy jön és ismét megkaptam azt, hogy nem hagyná ki hogy ne lásson... :) Kis édes :) Kicsi szivem csücske :P :) Aztán hirtelen az orron alá dugta egyszer a telóját, hogy "ez a te számod?" Aham enyém :) és a mosolya... olyan kis édeske :P De van olyan érzésem, hogy ha nem is ma, de éjjel vagy hajnalban kapok tőle egy sms-t :) Vagyis bízok benne, hogy eszébejutok. Bár mondta, hogy nem megy bulizni, persze az én első reakció az volt, hogy "édes kettes?"... Kis gondolkozás után rávágta, hogy nem... "édes ötös..." Aztán kérdeztem tőle, hogy hisz-e az álmokban. Végül is a lényege az volt, hogy igen, volt már ami bejött... "Veled álmodtam..." Persze nem árultam el, hogy mit, de láthatóan izgatta őt a dolog, de mivel én is hiszek benne, így nem árultam el semmit :P Ki tudja... hátha még bejön egyszer :) Lehet hülyén hangzik, de ebben az évben ez volt az egyik legjobb napom :) És ezt neki köszönhetem :)
Aztán a mai nap folyamán is megtanultam, hogy rengetek hülye ember van. Azt se tudtam pl, hogy lenéző ha valaki nem pálinkát iszik, hanem vizet öreg létére :D De a nap poénja az, hogy a zsömlék mellett nem lehet észrevenni egy kulcsot. :D:D:D Jézusom mennyi pihent agyú ember van :D Honnan jönnek ezek? :D De elmondhatom, hogy nekem sokkal nyugisabb napom volt így ma, mint karácsonykor...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr731635543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én érzelmek
süti beállítások módosítása