Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Várakozás, szellemek, szülők...

2010.02.11. 19:31 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Jaj Istenem én már úgy várom a holnapot. Csak az a szívás, hogy egész hétvégén melózok. :S Ma tök korán ébredtem, pedig elég későn tudtam csak elaludni. Reggel még szenvedtem kicsit, hogy visszaaludjak, de hát nem ment és már akor tudtam, hogy elég nyűgös napom lesz. Mindegy... felkeltem, csináltam ezt-azt, aztán elindultam. Persze előtte láttam őt... Ismételten azt éreztem, hogy baromira hiányzik, de ez van. Már nem tudtam, hogy mi hiányzik a héten, aztán rájöttem, hogy az, hogy a busz sokat késsen. Ma bepótolta, pedig ami éjjel esett hó, az el is olvadt akkorra már. Na jó azért annyit nem kellett várnom, de épp elég volt, hogy szanaszét unjam magam. Aztán mivel a csatlakozást lekéstem, így bementem az ismikhez a boltba és hát sok téma mellett feljött a szellem téma. Annyira érdekes ez az egész, de én nem szivesen beszélek erről. Nem is akarok, de nekik is megmondtam. Félek... "ne félj, ezek nem bántanak"... köszi :D akkor is az a helyzet, hogy én itthon se akartam azt látni, amit láttam és nem is akarom többször se, mert félek. Bár tudom, hogy ha bántani akarna bárki is, akkor már rég megtörtént volna... Aztán go be a suliba. Ááááá csupa locs-pocs minden, udvar csupa víz, csupa sár... Vigyem játszani a gyerekeket... Simán bent kellett szenvedni egész délután :S Mindenki nagy örömére. Ma a gyerekekkel túl sok probléma nem volt, csupán a kellő rosszaság, de ezek túlélhetőek. Ma nem is ezen akadtam ki, hanem a szülőkön. Valahogy baromira nem értem én őket. Valahogy nekem sok minden nem logikus. Állítólag tegnap délután a két kis csaj együtt játszott, aztán a kis hegyesfülű fejbeverte a másikat és ennek örömére jött a szülő. Alapból nem értem azt, hogy ha egy emberrel van gond, akkor miért a többi gyerek előtt kell ordítoznia meg alázni a másikat. Ezután persze elmondtam a szülőnek is, hogy keressék meg a szülők egymást és rendezzék le úgy, mert ehhez a sulinak semmi köze. Mert, hogy ez meg azt mondta, hogy behivatja az anyját meg apját, meg így verekedés, úgy verekedés... Nekem ebből már annyira elegem van. Persze védje a gyerekét a szülő, de ebből is csak az lesz, hogy a kiscsaj soha nem fog a talpára állni, meg hogy mégjobban fogják őt szivatni. Aztán persze azután később reagált a kis hegyesfülű, hogy majd holnap behivatja az apját délután meg így meg úgy. Jaj istenem mire jó ez... Intézzék el sulin kívül, mert baromi unalmas ez. De ez is csak azért volt, hogy nehogymár unatkozzon a másik. Mindig csinálnak nekünk valamit. De akkor sem értem, hogy mi a francért kell a többi gyerek előtt ordítozni, rendezzék le sulin kívül, mert ami ott történik, azt ne hozzák be. Na meg ne mondjanak olyat a többi előtt, hogy szanaszét verem apádat is... Azért már ez is a szülőt minősíti... Szánalmas... Na de ezen kívül valahogy most simán el tudnék aludni és reggelig ki sem kelni az ágyból. Azt hiszem ez is lesz...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr611750287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én szülő suli
süti beállítások módosítása