Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Egy borongós nap...

2010.02.12. 22:12 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Reggel szakadt az eső, de örültem neki, hogy nem az eső esett, mert ettől legalább nem késnek a buszok és nem kell annyit dekkolni. Félúton találkoztam azzal a kedves idős kollegával megint. Mellé ültem és beszélgettünk. Már az jó érzéssel töltött el, hogy találkoztunk, mert hát jó ismerősökkel utazni, na meg persze nekem se uncsi az út. Elég sokat beszélgettünk :) Aztán megint csak mondott olyan dolgot, ami annyira jól esett. A srác aki hozzájár korrepre vele tanul, mert azt hiszem ez ad biztonságot neki. Mondta, hogy látja mindig az össze füzetét és hogy látja azt is, hogy a másik tanár hogy tanít. Mondta, hogy tök fölöslegesnek látja ő is azt, hogy ugyanazt leiratja a füzetbe a tanár a gyerekekkel, ami már ugye a könyvben is benne van. Mondtam én is, hogy nem vagyunk egyformák. Aztán mondta, hogy megkérdezte tőle, hogy ki volt jobb? Én vagy a mostani? Persze mondta, hogy mindkettő jó, de ő nem hagyta annyiban. Aztán a kissrác megmondta, hogy én sokkal jobban magyaráztam, de az idős kollega megkért, hogy ne mondjam senkinek. Azt is mondta, hogy a gyerek is látja, hogy ki a jobb és ezek szerint én magyaráztam, most meg nincs meg a megfelelő magyarázat, ami kellene. Hát a kicsi szivemnek ezek olyan jól esnek :) de én tartom a szám és örülök az ilyeneknek :) Ezután feldobódva mentem melózni. Az esőre való tekintettel az udvari játék ma is kimaradt, sokak bánatára, de hát nekünk is sokkal nagyobb szívás így. Még reggel a netről szedtem le színezőket és rendeztünk egy versenyt. Már alapból volt itt is hiszti. Van egy kiscsaj, aki állandóan hisztizik valamiért. Minden szarért sír. Először azért sírt, mert nem fejezte be a színezőjét, aztán meg azért meg neki már nincs kedve színezni. Hihetetlen milyenek egyesek. Röhej az egész. Aztán elmagyaráztam szépen neki, hogy senki nem a játszótársa ilyenkor és jó lenne ha el tudná dönteni már iskolás létére, hogy mit is akar valójában. Minket nem fog hülyének nézni, jobb ha ehhez hozzászokik és leszokik a hisztijéről. Na ekkor szipogva befejezte, vagyis inkább összecsapta a munkáját. Mindegy, annyira engem ez nem hat meg. Azt hittem, hogy majd milyen jó napom lesz... Ezt hittem kb. negyed 4-ig, amikor is a tegnapi szülő gyerek balhéra megjelent a másik félről is a szülő. Már az agyamra ment. Pillanatok alatt ideg lett a gyomromban és még csak most érzem azt, hogy elmúlt. Annyira gáz az egész szitu. Valamelyik kitalálta, hogy a verekedés nálam volt és én nem szóltam érte... Ez annyira vicces már komolyan, bár mikor ott álltam nem ezt gondoltam. Egyszerűen nem értem, hogy miért kevernek bele abba, amihez semmi közöm nincs. Ha én kiengedem az adott időpontban a gyereket, akkor a felelőség már nem az enyém. Ezt elmagyaráztam a szülőknek is, hogy senkit nem kisérhetek haza kézenfogva és ez nem is fog megtörténni, sőt a kiscsajoknak is elmagyaráztam, hogy senkinek nem hiányzik a balhé és olyat ne keverjenek bele, akinek ehhez semmi köze. Ami a sulin kívül történik, ahhoz nekem semmi közöm... És akkor jött azzal a szülő, hogy volt az igazgatónál, az ofőnél stb stb... De így jobban belegondolva már megkeresett volna utána engem a főnök, ha annyira lényeges lenne, de akkor is na. A rohadt életbe, hogy pillanatok alatt el lehet cseszni mindent... Ja és még az is ma volt, hogy a kissrác közölte, hogy mivel szerdán nem engedtem el őt focizni, így az anyja majd mindig fog papírt írni aznapra. Na hát ez is a lehető legjobb döntés a szülő részéről. A rohadt életbe, hogy nem lehetnek ezek is kicsit felelőségteljesek? Mit érnek el ezzel? Azt, hogy a gyerek ezentől azt fogja hinni, hogy neki mindent lehet. Magasról le fogja szarni azt, hogy hogy beszél a tanáraival, hogy hisztizik, hogy földhöz veri magát, mert a szülők úgyis megengednek mindent. Na itt kezdődik a probléma... Ami ellen nem tehetek semmit, de ha ez jó nekik :(

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr431753464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én suli gyerekek szülők érzelmek
süti beállítások módosítása