Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Ami eszembejut...

2010.03.14. 20:35 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Mostanában valahogy nagyon nehéz belekezdeni az írásba. Ha nem megy, akkor nem is nagyon kell erőltetni. Mégis annyi minden kavarog a fejemben. Szivem szerint ordítoznék most egy sort, hátha az segítene. Elég húzós hetem volt. Nagyon nincs is kedvem részletezni, de mindennap tanultam valamit.
Például, hogy ha előbb akarok bemenni, akkor tuti, hogy nem fogok javítani, hanem mehetek helyettesíteni. Pedig tudom nagyon jól, hogy ha nem kerülöm ezeket a helyzeteket, akkor én szívok. Volt a héten is ilyen. A kedvenc osztályomba mehettem. Hát mit se mondjak... semmit se változtak. Sőőőt... Szerintem azóta még sokkal gázosabb is lett a helyzet, de ezt egyáltalán nem sajnálom. Szenvedjen csak más velük tovább. Az biztos, hogy még egy ilyen tökéletlen bandával nem találkoztam. Sok hülye egy rakáson... Aztán ismételten tapasztaltam a szülői hülyeséget, ami a gyerekeken csapódik le. De hát a hegyesfülűeknél ez nem meglepő, csak a gyerkeket sajnálom, de itt is csak azokat, akik mindenért szívnak. Nem azokat, akik amúgy is már most kis terroristák, hanem azokat, akikbe még szorul némely érzelem és aranyos, mert igen még mindig van kivétel. De hát ezeket megérteni... nem is lehet, de nem is akarom. Jobb ebbe nem belefolyni. Aztán sikeresen mmajdnem elütött egy kocsi. Ez is... Lakott területen úgy nyomta a gázt, hogy csak lestem. Úgy gondoltam, hogy simán átérek, messze van még. Akkor még messze volt. Aztán hirtelen ott termett, és a zebrán, túl a felén és fogta magát és ugyanolyan gázzal kikerült és ment tovább. Vajon mi foroghat az ilyen emberek fejében? Vajon mi van akkor, ha nem tud kikerülni? Jobb nem is erre gondolni... Aztán hogy nehogy már unatkozzak bármikor :D, olyan érdekes dolgokat tudok felfedezni. Megyek melózni és az egyik ház előtt a csávókát nem bírta kinyitni a kaput. Nem esett kétségbe. Átpakolt mindent a kerítésen, átmászott, felült a bicajára és ment... Mondom ajaj mi van ha ez betörő? Fényes nappal mikor sok ember van az utcán? :D Azért röhejes lenne, ha bicajjal menekülne. Pláne hogy nem menekült, hanem szép lassan eltekert. De ha betörő lett volna, akkor nem biztos hogy a kulccsal is szarakodott volna, hanem egyből mászik és megy... Azért nevetséges volt :D Emellett a gyerekeim is meg voltak bolondulva egész héten. Tuti a front miatt volt ez, de egyre nehezebben viselik. Ja az ünnepségről... Mert hát az is volt. Ismét nem értem a szülőket. Ha egyszer erról van szó, hogy ünnepség és ünneplő ruha, akkor vajon miért nem tudja felöltöztetni a gyerekét? Nem hiszem el, hogy nincs ünneplője, mert évnyitón volt mindenkinek. Azért tök gáz volt látni, hogy egy csomó gyerek melegítőben, meg farmerban volt. Mellesleg farmer. Én úgy gondolom, hogy mi felnőttek mutatunk példát. Vagyis kéne mutatnunk. Azért meg kell említenem, hogy közülünk is nem egy ember volt, aki farmerban volt. Ezek után elgondolkoztam azon, hogy akkor a gyerek miért nem öltözik ki. Lehet a kettő összefügg? :) A válasz látszódik is. A lényeg, hogy nekem eszembe se jutott, hogy famerba menjek, pedig nekem is kényelmesebb lett volna. Nem vagyunk egyformák...
Aztán nehogy unatkozzak, hétvégén is meló volt. Az a vicces, hogy iszonyatosan irritál az, ha valaki csak úgy követ és áll fölöttem. Valahogy nem tudom megérteni, hogy nincs valakiben annyi akarat, hogy nekifogjon dolgozni. Baromi élvezetes, hogy én mindent megcsinálok, más meg les. Jöhet a jó kérdés, hogy akkor miért nem szarok én is mindenre? Hát mert én a pénzért melózok és szükségem van a munkára. Talán ez a különbség köztünk. Bár most hétvégén az volt az érzésem, hogy kicsit más is észrevette, hogy mi a szitu, bár annyira mégsem. Mindenesetre engem nem csesztet senki, és remélem így is marad. Az mondjuk jó érzés volt, hogy őt csicskáztatták párszor. Igazából nem is értettem, hogy miért volt ott, mert nem szokott, de ma is volt. Igazából inkább hátráltatott a munkában, mint segített volna. Szerintem senki sem szeret úgy melózni, hogy közben valakit kerülgetnie kell. Őt nem láttam egész hétvégén. A főnök jött helyette. Tuti ez az a hétvége mikor pihenős. :)
Itthon ment a morgás ma is, pedig nem volt kedvem ezt hallgatni pláne ma, mert kész bolondok háza volt a melóban. Aztán jött egy kis pihi. Még a melóban beszéltem az egyik rokonnal, hogy van egy eladó akváriuma. Egy 100 literesről van szó, jó nagy, előre láthatólag a rákocskáimnak pont jó. Gyorsan meg is beszéltem vele és azt mondta, hogy 6 ezerért ideadja. Utána néztem és akárhogy kalkulálnám, nem kapnám meg ennyiért sehol. Végül is nem egy eget vergető összeg, a kicsiknek pont megfelelő lesz. El is mentünk érte nem rég, szóval már itthon van nálunk. Már szépen kitaláltam, hogyan rendezem be. Remélem összejön, mert akkor nagyon frankó lesz. Dávidom a héten megint vedlett, már szép "nagy" és szépen kékül. Majd arra leszek kíváncsi, hogy az élő növényt valóban megeszik-e. Hiába írja azt a net, hogy nem érdemes berakni nekik, nem hiszek már nekik. Van hogy egyik helyen az van, hogy nincs belőle csak lány, a másikon már azt írják, hogy hogyan szexelnek. Mivel nem lezbik, így érdekes dolgok ezek. Majd kiderül, max lesz egy jó táplálékuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr181839694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló rák gyerekek szülők felnőttek példamutatás kedvtelenség
süti beállítások módosítása