Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Márciusi havazás...

2010.03.16. 21:20 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Ki ne szeretne arra ébredni másrcius közepén, hogy fehér minden? Szerintem mindenki álma ez... Mikor megláttam, nem is akartam elhinni. Ilyenkor az ember kedve se jó, pláne ha a következményekbe is belegondolunk. Kora reggel 7 előtt sikerült felébrednem, és akkor szembesültem vele. Jó ekkor már javában olvadt, de akkor is. Mire én elindultam (9 után), akkorra már szine se volt sehol, szerencsére. Persze csupa víz minden... pfffúúúúj de utálom ezt. Belegondoltam, hogy milyen jó lesz ez egész délután. Majd ki se bírunk menni, szenvedés bent... de szerencsére nem így lett. Mivel sikerült korán ébrednem, nem tudtam visszaaludni. Gondoltam majd nézem a tv-t. Van a Viván ez az átalakítós műsor. Vagyis csajoknak új haj, új smink, új ruha... Hát egyszerűen röhejes volt a mai. A csajból egy Lédi Gagás másolatot csináltak. Azt nem tudom, hogy ez kinek az ötlete volt, de egyszerűen szörnyű volt azzal a mű "szempillával", ami igazából engem egy csirketollra emlékeztetett, ami mintha be lett volna festve feketére. El se tudom képzelni, hogy valakit rá visz a lélek, hogy beleegyezzen egy ilyenbe. Saját magát teszi röhejessé. Ja de bocsánat... Ez a divat, mármint Lédi Gaga, és ha már divat, akkor követni kell... Hát hajrá... Aztán értelmes műsort nem találva rákoztam kicsit. Dávidkám eléggé vagány lett. Már simán látszik, hogy ő az úr az akvárimban, de majd lesz ez még így se... :) Kitaláltam, hogy akárki akármit mond, csak hozok halakat a nagy akváriumba. Szerzek olyat, ami elég erős ahhoz, hogy ellen tudjon állni a rákoknak. Aztán néztem Gyurikát, és meglepetésemre a fele pete hiányzott róla. :( Mire hazajöttem már egy kivételével mind. :( Aztán segítségkérésemre kiderült, hogy Gyurikám felfalta őket :( de az oka ismeretlen. Pedig már annyira beleéltem magam, hogy lesznek kicsik. :( De túlélem, majd legközelebb. Aztán meló előtt mentem és vettem szűrőt... Jó sok pénzt otthagytam. Kemény 7 ezrembe került, de ez legalább szűrni fogja rendesen a vizet. Szép lassan meg lesz minden hozzá és akkor hétvégén lehet költöztetni :) Melóban túl sok extra nem volt. Minden a szokásos, említésre méltó nem nagyon történt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr381845468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló divat rák gyerekek akvárium
süti beállítások módosítása