Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Hülyék gyülekezete, avagy a hülyeség a menő...

2010.03.26. 20:12 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Végre pihenhettem volna reggel, persze ilyenkor nem tudok. De nem baj, legalább nem reggelre kellett mennem. Még délelőtt elmentem parfümöt venni, mert pont ma reggelre fogyott el. Megvettem megint a piros Pumát, de nem úgy akciósan... de tudom, hogy ennek legalább jó illata van. Szépen sütött a nap, megvettem a parfümöm, elindulok a suliba.  Mikor leszálltam a buszról rögtön össze kellett futnom a hegyesfülűekkel :S mert már nincs nap, ha nem látom őket. :S Beérek és máris szóltak, hogy menjek már helyettesíteni. Hát a faszom... gondoltam olyan szépeket... :D Bementem és hát mit tudtam volna csinálni, mint vettünk egy új anyagot, megbeszéltük, aztán mondtam, hogy foglalják le magukat. Hát persze a kis hegyesfülű azzal szórakoztatta magát, hogy beordítozott 10 másodpercenként valami baromságot, de örömmel tapasztaltam, hogy a többieket ez nem érdekli. Gondoltam majd abbahagyja. Hát persze... álmodozzak csak :D szóval mivel látta, hogy nincs a figyelem középpontjában, így elkezdte piszkálni a mögötte ülőket, de olyan szinten, mint az ovisok. Persze elvett tőlük mindent, mert ennyi esze van igen, de mit várunk tőle, hisz hegyesfülű... Aztán mikor az egyik kiscsaj beidegesedett közölte vele, hogy megüti, erre mi volt a reakció? Hát szólok apámnak... Szóljál bazdmeg, hisz ettől vagytok ti olyan erősek meg okosak... :D Az állandó fenyegetésektől, mert ha az apja bejönne, talán el is lehetne mondani neki, hogy mi a probléma a gyerekkel, de szarnak így is rájuk. A másik az, hogy olyan gazdag szókinccsel rendelkeznek, hogy mindenki más elbújhatna mögöttük, mert ők az értelmiség... :D Aztán volt egy normális gyereknek tűnő egyed, aki persze ment a hülyeség után. Szépen elmagyaráztam neki, hogy ha van esze, akkor nem barátkozik ilyenekkel... Persze közölte, hogy őt se érdekli semmi. Ekkor rájöttem, hogy a hülyeség gyorsan terjed, és ez a menő. A többiek meg lesnek, mert értelenül nézik azt, hogy vajon miért jó ez, hisz ők tanulni járnak az iskolába. Aztán nehogy unatkozzak a hétvégén, kaptam még egy munkát is. A hegyesfülűek panaszkodtak a jegyzőnél és menniük kell a suliból oda, gondolom azért, mert szólt, hogy mi vagyunk a hülyék. Röhejes... Aztán ezután meg még nekem van szar érzésem, mert egyszerűen nem hiszem el, hogy bennünk keresik a hibát és nem magukban. Persze én vagyok a geci, szóval írjak a csajról... Írok is, de ennek örömére semmi jót nem tudok írni, vagy nem is akarok... Ettől még este is tök szar kedvem van, mellette meg még a hasam is fáj :(

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr941871478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én cigányok érzelmek hegyesfülűek
süti beállítások módosítása