Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Izé...

2010.04.22. 21:20 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Egész éjjel szenvedtem a rohadt fogfájás miatt. Már a Flector se használt, így kora reggel be kellett látnom, hogy nincs mese, meg kell látogatnom mielőbb a fogorvost, ha rendelni fog. Hiába vagyok befosva tőle, menni kell. Gondoltam azért még a szegfűszeget kipróbálom. Több perces keresés után sikerült itthon találnom egy fél csomaggal. Azt mondták, hogy az a legjobb, ha őrült és akkor a lyuk helyére kell betenni... Aha... Ez egész, de megpróbáljuk egy kis rágással... Kb. 5 perc elteltével, mintha mi se lenne. Hihetetlen, de a fájás elmúlt, és lezsibbadt azon a részen a fogam. Gyorsan a csomagot be is tettem a táskámba, ezzel bebiztosítva magam egész napra. Ha már itt tartunk, akkor igazán jó, mert délutánig meg se éreztem, hogy van lyuk a fogamon, mert a fájás elő se jött. Már késő délután éreztem, hogy olyan mintha fájna, bevettem még egy szegfűszeget és azzal elmúlt ismét. Jobb mint a gyógyszer. Hamar beértem a suliba, de csináltam magamnak még egy kört, mert elfelejtettem az egyik kolleganőm névnapját, így mehettem vissza a boltba. De sikerül vennem egy bonbont kemény 500 Ft-ért, ami alapból simán a duplája lenne. Csak lestem, hogy miért ennyi, de nem azért mert lejár hamarosan... Mivel mindennap történik valami izgi, így ma sem maradhatott ez ki. Az egyik agresszív gyerekem alkotott már megint. Ez nem a kicsi, ez a nagyobb. És mindig az enyémek. :( Már kedzte volna ebéd közben is, de gyorsan lerendeztük azt, így nem volt semmi eksön. Na ezen felbuzdulva jött a focizás... Ami nem is tartott olyan sokáig. Egyszer csak azt látjuk, hogy ez a gyerek meg egy másik verekedik. Nem is gyengén. A kis agresszív majom úgy harapta a másik kezét, hogy csoda, hogy nem jött ki egy darab a kezéből. Olyan mélyen ott volt a foga nyoma, aztán bekékülve... Mint a nem normálisak olyanok. Sőt... Nem is rendes az ilyen. Egy rohadt labda miatt volt mindez megint. Hihetetlen milyen ideg volt benne, ahogy ökölbe szorított kézzel, vörös fejjel, véres sezmmel ott állt a másikkal szemben, mint aki pöccenésre ugrani tudna máris, és ha nem vagyunk ott akkor meg is teszi újra. Persze ez a gyerek is a szülő kicsi fia... A beírást megkapta tőlem, délután az ofőnek az ellenőrzőjét is odaadtam, aki a következő beírását megkapta... Miért jó ez nekik? Még tegnap volt a foci nálunk. Jöttek több környező suliból a gyerekek focizni. Azt hittem, hogy csak nálunk ennyire gáz ez a köpködés meg a trágárkodás... Szembesültem azzal, hogy ezekhez képest a mi gyerekeink angyalok. Kis seggdugók voltak és úgy trágárkodtak, mint a vízfolyás. Na meg a köpködés... Le tudnám hányni azt az embert, aki köpköd...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr51943691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló suli gyerekek fogfájás harapás agresszivitás szegfűszeg
süti beállítások módosítása