Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Csak semmi kertelés...

2010.04.27. 20:58 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Mikor aludhatnék, akkor hajnalok hajnalán szokás szerint kipattan a szemem. Ez volt ma is. Mondjuk nem is volt baj, mert mennem kellett a dokihoz. Egész reggel azon idegeskedtem, hogy vajon mit is mondjak? Hazudjak? Vagy mondjam az igazat? Sok várakozás után rámkerült a sor. Őszintén nem is volt kedvem hazudni. "Anita mondja mi a problémája!" "Csupán annyi, hogy szeretnék a héten táppénzen maradni ilyen, mert tesóm ballag..." Nem hittem, hogy ilyen jó fej lesz. Vette a papírt és szó nélkül kiírt. Persze én meg adtam neki pénzt, mert azért lássuk meg nem mindenki tenné ezt meg. Aztán itthon kitalálták, hogy mivel úgyse melózunk, meg tesóm se megy suliba, akkor elmehetnénk vásárolni.  Túl sok kedvem nem volt hozzá, de menjünk... Útközben kitaláltam, hogy ha már úgy is ott vagyunk, akkor megnézhetnénk az autós sulit. Bementünk és mondták, hogy már holnap lesz egy megbeszélés, arra menjek el és mindent megbeszélünk. Hát de ilyen gyorsan? Nem számítottam erre, hogyha belekezdek, akkor pörögni fognak az események. Na jó inkább az van, hogy baromira parázok emiatt és nehéz elkezdeni. Aztán mondták, hogy  most van olyan "akció", hogy ha viszek egy embert, akkor az elméleti díj feleződik. Tesóm rögtön mondta, hogy hallotta, hogy az egyik kissrác menni akar és majd beszélünk vele... Ezután egy gyors bevásárlást csináltunk, persze 1-2 dolgot el is felejtettem, de megesik az ilyen. Itthon nekifogtunk a nagy takarításnak, mert ha már beteg vagyok, akkor van egy csomó időm ugye... :D Én már hamar végeztem a szobámmal, mert már hétvégén a nagyját megcsináltam. Aztán jött a konyha, végül besegítettem tesómnak is. Este még kimentünk a kissráchoz, hogy komolyan gondolja-e, mert így ők is, meg mi is jól járnánk. Azt mondták, hogy holnapra átgondolják... Hát kíváncsi leszek... Jó lenne, ha legalább egy ismerős lenne... :D Aztán kicsit így gondolkoztam, hogy nem mentem melózni... Picit szar érzés, hogy akikkel elvileg "jóba" vagyok, azok nagy ívben le se szarnak. Pedig azt hittem, hogy majd kapok üzit, vagy valami... De nem... De legalább rájöttem arra ismét, hogy kikre lehet számítani. És most örülök, hogy senkinek nem szóltam előre, igaza volt anyának, hogy mindenki csak a saját dolgával foglalkozik, mindenki leszar mindenkit... Na de most jön a jól megérdemelt pihi...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr831957368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vásárlás én takarítás pihi érzelmek
süti beállítások módosítása