Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Gyomorideg...

2010.04.28. 21:18 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Hajnali 3 óta ébren vagyok. Éjjel nem sikerült 11 előtt elaludnom, és hamar fel is keltem. :( Egyzserűen megint olyan gyomoridegem van... Nem tudom mitől. Gondolkoztam rajta, hogy lehet a kressz tanfolyam miatt? Nem hiszem. Igaz, hogy izgultam miatta, de attól miért fájna a gyomrom? Voltam érettségizni, államvizsgázni, ott is izgultam, mégsem volt ilyen gondom, szóval nem lehet a sulira fogni ezt, meg amúgy is máskor is van ilyen. :( Sajnos. Folyamatosan egész nap ez volt. Délelőtt fodrásznál voltam, végre befestettük a hajam megint és kértem bele sötétebb melírt a változatosság kedvéért. Persze ezt is az utolsó pillanatban találtam ki, de mindegy. :D Aztán itthon kis pihi, mert végül is sok mindent nem tudtunk csinálni még. Délután elmentünk a "megbeszélésre". Olyan sok ember volt, hogy csak na... Magyarul csak én. A kissrác az utolsó pillanatban visszamondta, pedig tök jó lett volna, ha nem fizetek annyit. A lényeg az, hogy jövő héten pénteken kezdem a tanfolyamot, bár majd kiderül, hogy mi lesz, mert alapból nem érek oda 4-re... Majd lesz valahogy. Itthon próbáltam rábeszélni már pár embert, hogy jöjjön velem, de senki nem akar. Nincs mit tenni, magamra vagyok utalva. Eddig is így volt, de akkor is megcsinálom. Aztán így most este már pihi van... Ja és persze még mindig sérelmezem azt, hogy senki nem keresett meg... De ez van :) Tudom, hogy álljak a többiekhez ezentúl :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr341960463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: én érzelmek
süti beállítások módosítása