Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Bunkó emberek társasága...

2010.05.11. 21:18 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Reggel ugye a helyettesítés miatt kelhettem korábban. Nem volt jó érzés. Összeszedtem minden erőm, elkészültem, még menet előtt bementem a boltba vízért és mentem is. Jött a busz időben, a csatlakozást sikeresen elértem. Majdnem utolsóként azálltam fel, az első ülésen ülő fickót kérdeztem, hogy leülhetek-e. Nem ellenkezett. Erre a buszsofőr tök gúnyosan beszól, hogy az szolgálati hely... Mondom és? "Hát ha jön a kollega fel fogsz állni..." Anyád... Sok bunkó paraszt. Mert ezeknek is mindent lehet... Nem csináltam belőle problémát, felálltam és hátraköltöztem cuccostól, mert ilyen tökéletlennel nem is érdemes balhézni. Persze azért beszóltam, nehogy már szép napja legyen. :D Aztán még időben is sikerült beérnem melózni és jöhettek az órák. Annyira nem volt gáz egyik sem, de piszok fárasztó tud lenni 18 állandóan beszélő csínytalan gyerek... Aztán jöhetett a délutáni műszak, ami viszonylag megint nyugisan telt el. A kis hülye tökéletlen gyerek csinálta megint a fesztivált, mert egyszerűen neki "semmihez nincs kedve". Csak tudnám, hogy az ilyet mé nem tanácsoljuk el a francba, mert így a többit is húzza magával. De hát ehhez is tuti kicsi vagyok még... :D Meló után egyik kiscsajom anyához elmentem igazolványképet csináltatni, mert ahol csináltak nekem az annyira béna lett. Aztán jöhettem haza. Este kis torna, meg a futás... Fáj a lábam nem is akárhogyan. A z a baj, hogy megint a bokám fáj és próbálok vigyázni rá, de na. Ma már a kapott bokavédőben futottam. De majd most pihentetem... :P

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr781993542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én futás
süti beállítások módosítása