Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Kicsit lemaradva...

2010.05.16. 15:30 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

Nos az elmúlt pár napban nem igazán volt időm sem írni, meg hát kedvem sem. Elég sok minden van, nem nagyon van erőm még este, vagyis éjjel írkálni, mert akkor már örülök hogy az ágyba dőlhetek. A suliban minden változatlan, sok a bunkó tökéletlen gyerek. A szülők elfogultak, nem hiszik el, amit mondunk. A főnököm se komplett az is tuti. Sőt még bunkó is. Kérdezte, hogy mit fogok csinálni a nyáron. Mondtam, hogy ha tudok, akkor melózok, meg csinálom a jogsit. Na innentől meg jött a lenéző dumájával, hogy milyen hosszadalmas az elmélet nekem, stb stb. Mondom már ne is haragudj, de ennél rövidebb idő alatt nem is lehet megcsinálni az elméletet... De persze azt gondolja, hogy ő az okosabb. Hülye bunkó, nem is csodálom, hogy nem szeretik őt. Nem is nagyon fogok kommunikálni vele. Szerdán és csütörtökön kresszen voltam. Hát azt hittem, hogy a táblák olyan hej de bonyolultak, de nem is olyan gáz egyik sem, csak figyelni kell. Majd lesznek nehezebb dolgok az tuti. A pénteket már nagyon vártam, mert az rövid nap, vagyis nem rövidebb, csak előbb el tudok jönni, és előbb is hazaérek. Bár most nem így volt, mert leragadtam a boltban dumálni. Vagyis mentem rágót venni és Ő utánam szólt már mikor kijöttem, aztán visszamentem beszélgetni vele, ami kicsit hosszúra sikeredett. Olyan imádni való, mikor ilyen felhőtlenül nyitott. Na meg a mosolya.... Persze nem bírtam ki, hogy ne kérdezzek rá, hogy vajon miért nem jött múlt héten este, mert nagyon megígérte... :D Persze jött a duma hogy így meg úgy... :D Jó persze a poén, az poén. De mondtam neki, hogy a szándék meg volt, hogy felhívom, hány személyre ágyazzak? Aztán mondta, hogy fölösleges lenne hívni őt, mert nem jó a melós telója. Na szóval akkor ezért nem volt reagálás a névnapi sms-re sem. Bingó ez is kilőve. Mondtam neki, hogy mivel nem tudom a másik számát, így ennyi. :D Azt mondja, hogy mert nem kértem még... Mondom akkor most kérem... Majd este elküldi sms-ben. Oké... Gondoltam akkor erről is ennyit... De nem. Írt este sms-t. Olyan kis ari volt. Váltottunk pár üzit, ami szerintem neki is tetszett. Mindjárt jobban is aludtam. Szombaton meló. Taliztam vele is, de kicsit olyan távolságtartó volt. Vagyis ezt éreztem. Délután pihi, majd bealudtam. Szerintem már minden bajom is volt. Csütörtökön a buszon szerintem nem gyengén kaphattam huzatot, mert utána fájt az arcom is, de most már jó. Végre ma pihenhettem, persze addig nem ameddig bírtam volna. Tegnap a halaknál csináltam vízcserét, megigazítottam a talajt, erre kb. 1 óra elteltével látom, hogy tök fölösleges volt, mert már megint van egy nagy lyuk. Gondoltam, hogy az  a rohadt rák... mert hát ő szokott ilyet csinálni. Erre látom, hogy az üreges bújkálóból jön kifele a yellowom. Nem akartam hinni a szememnek. Hát normális??? Persze mára már kiderítettem, hogy miért van ez. Nem azért mert fél, hanem mert forgatni fog, és ezért kell neki tényleg biztonságos hely. Ott meg tényleg az. Ha minden jól megy, akkor 1 hónap múlva megint többen leszünk. A rákokat is kitakarítottam, de szomorúan láttam, hogy már nem 10 kicsi van, hanem csak 6 db. Az anyát kiszedtem és visszatettem a nagy akváriumba, hogy szokjon vissza. Tegnap fogtam meg életemben először a kis Dávidot, pedig már fél éve nálam vannak. :) Soha nem mertem, de tegnap bátorságot vettem. Elég furcsa volt, remélem nem szorítottam meg nagyon. Élni él még :D Ma kőkeményen pihi van, mert olyan hosszúak a napjaim...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr682007343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én rák ő hal pihi akvárium kressz sügér
süti beállítások módosítása