Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Sírás után...

2010.05.20. 21:20 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

http://soli.freeblog.hu/Files/cry1.jpg Reggel jó volt tovább aludni. Így is a szokásosnál előbb keltem, de jó volt pihenni. Elkészültem és mentem melózni. A tegnapi nap után kicsit rossz volt, de azzal nyugtattam magam, hogy kibírom, mert holnap úgyse kell menni. Kb. ezzel nyugtattam magam egész nap. Eljött a meló kezdete, ahol már azzal kezdtem, hogy az egyik kiscsajt helyretettem. Mikor mondom a kollegának, hogy mi volt, akkor simán elintézi azzal, hogy a kiscsaj nem is szokott visszabeszélni. Nem a faszt nem... Neki is ugyanúgy pofázik vissza, csupán én ebbe rohadtul beleuntam. Érdekes módon utána olyan volt velem is mint a kisangyal. Mindegy, de az ő stílusa is kicsit érdekes volt ma. De ő tudja... Én csináltam a dolgom és kész. A tanulással ma hamar végeztünk, mert alig volt a gyerekeknek. Mentünk is gyorsan játszani. A melóban már kezd az az érzésem lenni, hogy állandóan engem ellenőriz a főnök. Mondott ma érdekes dolgokat. Pl. hogy aki ennyi beírást ad, az nem tud fegyelmezni... Én meg nem bírtam tűrtőztetni magam és megkérdeztem, hogy pl. ezzel meg ezzel hogyan bánna? Persze értelmeset nem tudott mondani, szóval... Lehet nem szép dolog, de én úgy látom, hogy ő igazából szarik mindenre és az ő hülye meglátásai mindig jók. Csak nem értem, hogy fordulhat elő olyan, hogy az ő vezetése alatt egy kis szemét nyolcadikos olyan szinten beszél az egyik tanárjával, hogy nem is csodálom, hogy ő kibukik. Persze erre mi a reakciója? Az, hogy a tanárral van a gond. Nem mással, a tanárral. Pedig a tanár egy végtelenül aranyos lélek... De ennyit erről. Ma is szembesültem azzal, hogy a szerződésem lejártával viszlát van. Ez is kiborít, de nincs mit tenni. Aztán hazafelé cipelhettem a palántákat, mert az egyik kollega adott egy csomót. Itthon jól felbaszta az agyam az, hogy egész nap arra nem volt képes tesóm, hogy a bicajt leakassza nekem... :( Nagy nehezen sikerült leakasztani, de nem volt jó, mert a hátsó kereke lyukas. Aztán jött a másik, annak az első kereke... Aztán mérgemben szétszedtem mind a két bicajt. Olyan szinten, hogy nem is tudtam összeszerelni utána. :D A mai mozgás így ugrott és baromira kiborultam ettől. Aztán kijött rajtam a többi feszkó is és így sírtam egyet, de most már azért jobb. Ettől függetlenül nincs jó kedvem...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr152019207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: én érzelmek
süti beállítások módosítása