Kismaci86 mindennapjai...

Ez a blog a mindennapjaimról mesél. Jó, rossz, boldogság, szomorúság... Ez az élet. A blog rólam szól! A velem történtekről...

kepleirasa
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kedvenc zeném

Utolsó kommentek

  • csavarhuzo77: @Kismaci86: mert győzike, meg pákó, meg hasonszőrű "ikonok" uralják a médiát. és ma már nézni KELL... (2010.11.10. 09:33) Helyesírási titkok...
  • Kismaci86: @csavarhuzo77: Csak tudod ezzel a gond az, hogy ha meg szóváteszem, akkor még én vagyok a rossz me... (2010.11.07. 12:04) Helyesírási titkok...
  • csavarhuzo77: nem gondolom, hogy szakmai ártalom lenne, mert nekem semmi közöm a "szakmához", de nagyon tud ideg... (2010.11.07. 09:54) Helyesírási titkok...
  • ThomaX: Igen sajna vannak aki csak a kulsot nezik kivetel meg eleg keves... En is mindig olyanokat fogok k... (2010.10.12. 00:08) Külsőségek...
  • Richard_A: Szia! Hogy vagy? Én örömmel jelenthetem, hogy sikerült lefogynom :) (2010.04.26. 11:05) Egy zsúfolt nap...
  • Utolsó 20

Látogatók száma

Egy hosszú nap története...

2010.06.04. 21:46 | Kismaci86 | Szólj hozzá!

A mai napom nem reggel 8 körül kezdődött, hanem 3 óra után. Olyan szarul voltam, hogy onnantól kezdve már nem is nagyon aludtam. Folyamatosan kijött belőlem minden, nem tudtam eldönteni, hogy felül vagy alul fog a következő kijönni. Rég voltam már ilyen szarul. Nagy nehezen rájöttem, hogy talán ez a tegnap esti chilis bab miatt lehetett, de abból se ettem sokat, csak kicsit, és még meleg sem volt. De másra nem tudom ráfogni, mert semmi nem volt lejárva. Egyszer 5 körül már majdnem sikerül volna elaludnom, mikor csattanásra lettem figyelmes. Gondoltam a hülye csiga kiesett az akváriumból... hát nem... az egyik delfin sügérkém volt. :( Úgy megijedtem. Gyorsan fogtam és visszatettem, de úgy mint a régebbi ilyen esetnél, ő is csak forgott és elbújt. Gondoltam, hogy reggelre nem lesz belőle semmi. Jelentem azóta is él még, reggel a feje piros volt, olyan véraláfutásos, most este kajált is, szóval csak megmarad. Reggelem is így telt, de nagy nehezen sikerült gyógyszert találnom. Még a buszra várakoztam jött Ő, és láttam és kicsit csalódott is lettem, mert ismételten egy csaj ült mellette. Az előzőhöz képest tuti másik volt, mert az szőke volt, ez meg barna. Kicsit rosszul érintett, de mit csináljak? Aztán imádkoztam, hogy a gyógyszertárig eljussak normálisan. El is jutottam, el is költöttem röpke 6 ezer forintot széntablettára, hányás elleni gyógyszerre, hasfogóra, meg allergia gyógyszerre. Gondoltam, hogy akkor már veszek ezt az új Allegra-t. Majd meglátjuk a hatását, de túl sok mindent nem várok tőle. A por hasfogó mindenestre nagyon jó, mert már két tasak megivása után éreztem, hogy minden oké. A suliban tök szarul éreztem magam megint. Rögtön letámadtak páran, kaptam megint bonbonokat, csokikat, virágot is. Aztán délután már így jóval előre aláirítták velem a papírokat, mert hát le jár a szerződésem. Annyira szar érzés volt... Nem kívánom ezt senkinek. Nagy nehezen a nap is eltelt, bár hogy nehogy jó legyen nekünk, délutánra az eső is el kezdett szakadni, így esélytelen volt, hogy kint maradjunk. Bent meg utálok lenni, mert nem tudnak mit kezdeni magukkal a kölykök. Aztán meló után mehettem kresszre is. A műszaki rész volt. Olyan köd és homály van ebből nekem. :D Rohadtul nem érdekel ez a téma és így nem is tudok nekiülni. Hiába magolnám be, rohadtul utálom ezt. Minek magoljak olyat amit nem érdekel? Ha nem érdekel, akkor meg rohadtul nincs kedvem megtanulni. Pedig muszáj lesz, mert ezek is benne lesznek. Így estére meg már ko vagyok... Hiányzik a mozgás is... Nem kicsit...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaci86.blog.hu/api/trackback/id/tr602057343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló én suli gyerekek rosszullét érzelmek
süti beállítások módosítása